English

مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل:

احتمال وقفه در برخی از پروازها/ باند نخست فرودگاه اردبیل در دست تعمیر

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: به دلیل تعمیر باند نخست فرودگاه اردبیل احتمال وقفه در برخی پروازها وجود دارد اما فعالیت فرودگاه تداوم داشته و پروازها تعطیل نخواهد شد.

احتمال وقفه در برخی از پروازها/ باند نخست فرودگاه اردبیل در دست تعمیر

به گزارش خبرگزاری موج، سید فخرالدین هاشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مانور اضطراری دوسالانه فرودگاه اردبیل تصریح کرد: باند دوم فرودگاه اردبیل به مدت 30 سال است احداث شده و از 12 سال قبل بهسازی آن مورد تأکید بوده است.

وی افزود: سال گذشته مجوز بهسازی باند اخذ شد و با برگزاری مناقصه پیش‌بینی می‌شود اجرای عملیات بهسازی تا پایان سال جاری به پیمانکار واگذار شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با تأکید به اینکه فرودگاه اردبیل یک باند دیگر نیز دارد، اضافه کرد: در مدت عملیات بهسازی باند دوم، از باند دیگر برای نشست و برخواست هواپیماها استفاده خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: هر چند احتمال وقفه در برخی پروازها وجود دارد اما فعالیت فرودگاه اردبیل تداوم داشته و پروازها تعطیل نخواهد شد.

وی همچنین در خصوص مانور دوسالانه فرودگاه اردبیل اضافه کرد: طرح اضطراری دوسالانه فرودگاه اردبیل تدوین شده و این مانور با هدف بررسی امکانات دستگاه‌های اجرایی جهت مواجه با شرایط بحرانی فرودگاه اردبیل انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه سالانه مانور داخلی نیز در فرودگاه اردبیل انجام می‌شود، افزود: در واقع میزان آمادگی ادارات و خود فرودگاه در مانورها رصد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه