English

رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

کشف محموله لوازم ورزشی در قم

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف محموله سه میلیارد و 370 میلیون ریالی لوازم ورزشی قاچاق در قم خبر داد.

کشف محموله لوازم ورزشی در قم
به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه کامیون کشنده اقدام به بارگیری لوازم ورزشی از گمرک یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد پایتخت کرده و دارای اضافه بار است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، مسیر تردد کامیون مشخص و تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: نهایتاً در ساعات اولیه بامداد کامیون مذکور شناسایی و پس از متوقف کردن آن با هماهنگی مقام قضائی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل شد.

سرهنگ کرمی افزود: در ادامه راننده کامیون یک فقره پروانه حمل کالا ارائه کرد و اذعان داشت محموله شامل کالای ورزشی است که پس از بازدید مشخص شد کالا به صورت قاچاق در کامیون بارگیری شده است.

رئیس پلیس آگاهی قم با اعلام اینکه ارزش کالاهای قاچاق توسط کارشناسان سه میلیارد و 370 میلیون ریال برآوردشده است، بیان داشت: در این زمینه پرونده تشکیل شده به اداره تعزیرات حکومتی استان قم ارسال و راننده نیز با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه