English

مسوول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه:

جزئیات قتل جوان ۳۹ ساله در استان کرمانشاه تشریح شد

مهدی قنادی از کشف جسد جوان مفقودشده در کرمانشاه خبر داد و گفت: در تاریخ ۷ مهرماه سال جاری، خانواده مقتول خبر مفقود شدن فرزند ۳۹ ساله خود را به پلیس اعلام کردند.

جزئیات قتل جوان ۳۹ ساله در استان کرمانشاه تشریح شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، قنادی افزود: حسب اظهارات خانواده مقتول، وی در امر خریدوفروش احشام با شخصی شریک بوده و در همان روز نیز قصد خرید احشام از یکی از استان‌های مجاور را داشته‌اند.

وی گفت: در ادامه با انجام تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی و در پی اقرار شریک مقتول جسد فرد مفقوده شده که آثار اصابت گلوله اسلحه شکاری به سمت راست سر وی قابل‌مشاهده بود در حوزه قضایی بخش ماهیدشت و خودروی وانت مقتول دریکی از محلات شهر کرمانشاه کشف شد.

مسوول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تأکید کرد: متهم در ابتدا منکر انجام قتل بود و ادعا می‌کرد که قتل توسط چند نفر که قصد خرید احشام را از آن‌ها داشته‌اند، صورت گرفته است، اما سرانجام با تحقیقات بیشتر و بازپرسی‌های فنی به ارتکاب قتل اقرار می‌کند.

وی با بیان اینکه متهم علت وقوع قتل را باانگیزه قبلی عنوان کرده است، یادآور شد: اسلحه مورداستفاده کشف و ضبط و متهم با قرار تأمین کیفری متناسب بازداشت شد. تحقیقات در راستای ارزیابی ادعای متهم راجع به انگیزه قتل و دخالت احتمالی فرد یا افراد دیگر در ارتکاب بزه نیز در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه