English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم:

کشف مقدار ۲۴ کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم: از کشف مقدار 24 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

کشف مقدار 24 کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه احدی از  قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی مینی بار از یکی از استان های جنوبی کشور به پایتخت منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کسب دستور  مقام قضائی تعداد دو اکیپ عملیاتی به محورهای ورودی به استان قم از سمت کاشان اعزام و اقدام به  کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ غلام عباس بلفکه ادامه داد: ماموران نهایتاً با یکسری اقدامات پلیسی خودروی موصوف را در مجتمع مارال شناسایی و متهم را دستگیر  و خودرو نیز جهت بررسی و بازدید دقیق تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در بازرسی بعمل آمده از جعبه بغل خودروی مذکور مقدار 34 گرم تریاک و 15 گرم سوخته تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و نیز از داخل باک خودرو مقدار 24 کیلوگرم تریاک در قالب 22 بطری کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی