English

چاره خواه کارشناس اداره کل هواشناسی:

کاهش دمای هوای استان از روز دوشنبه

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: احتمال رگبارهای ضعیف و موقت باران و وزش باد (گاهی شدید) از روز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری در بخش هایی از شمال استان وجود دارد.

کاهش دمای هوای استان از روز دوشنبه

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام چاره خواه  در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها افزود: از اواخر روز سه شنبه تا صبح پنجشنبه، موجی از هوای ناپایدار از شمال غرب کشور گذر می کند که پیامد آن برای منطقه، تشکیل و افزایش ابر، وزش باد(گاهی شدید) و برای بخش محدودی از نیمه شمالی استان (بیجار، سقز، بانه، زرینه و دیواندره ) احتمال رگبارهای ضعیف و موقت باران وجود دارد.
وی با بیان اینکه به تدریج از امروز تا صبح جمعه دما کاهش یافته و هوای استان سردتر خواهد شد ادامه داد: به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه، دمای سطح خاک به صفر و زیر صفر خواهد رسید.
کارشناس پیش بینی اداره کل هوشناسی کردستان اضافه کرد: تحلیل نقشه ها نشان می دهد، طی امروز دوشنبه وزش قابل ملاحظه و گاهی شدید باد، پدیده غالب جوی در استان است.
چاره خواه به تشکیل و گسترش گرد و خاک بر روی عراق و سوریه در روز سه شنبه اشاره کرد و گفت: بخشی از این گرد و خاک به کردستان منتقل و موجب کاهش کیفیت هوا و دید خواهد شد.
به گفته وی، سلین با حداکثر دمای هوای 33 درجه و دهگلان، سقز و قاملو، هر کدام با 6 درجه سانتیگراد بالای صفر، به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بود.
وی یادآور شد: دمای هوای سنندج نیز در شبانه روز گذشته بین هشت تا 31 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه