English

استاندار هرمزگان:

رعایت شأن مردم باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد

استاندار هرمزگان گفت: احترام به حقوق شهروندان و رعایت شأن مردم باید همیشه سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد که به صورت مستقیم با مردم سرو کار دارند.

رعایت شأن مردم باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نیروی انتظامی هرمزگان، استاندار هرمزگان در جمع فرماندهان و مسوولان انتظامی استان، نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت را بی بدیل و ستودنی دانست و گفت: خدمت تحت زعامت مقام معظم رهبری، افتخاری بزرگ برای ناجا است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با سلاح ایمان، اراده انقلابی و تبعیت از رهبری، خود را مسئول و پاسخگوی مردم می داند، تصریح کرد: امنیتی که نیروی انتظامی امروز مسئول آن است، مهمترین خدمتی است که مردم عزیز ما از آن بهره می برند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه  نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت بی بدیل و برجسته است، اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگی بوده و کشوری که بخواهد به ترقی و بالندگی برسد لازمه آن داشتن امنیت و آرامش در جامعه است.

همتی بیان داشت: احترام به حقوق شهروندان و رعایت شأن مردم باید همیشه سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد که به صورت مستقیم با مردم سرو کار دارند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: همچنین تلاش نیروی انتظامی در صیانت از جان مردم در جاده ها به دلیل تلاش های بی وقفه و هوشمندانه ستودنی است.

در ادامه سردار"عزیزاله ملکی" فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه یکی از آرمان های نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت است، اذعان داشت: طی 6 ماه سال جاری بیش از 233میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

وی افزود: تمرکز نیروی انتظامی بر باندهای کلان و سرشاخه های اصلی قاچاق کالا است و در این رابطه 44 باند کلان قاچاق کالا طی این مدت منهدم شده است.

سردار ملکی با اشاره به کاهش 8درصدی وقوع سرقت در استان ، تصریح کرد: در تمامی سرقت هایی که هنجار شکن بوده اند و بحث امنیت روانی جامعه را برهم می ریختند کاهش داشته ایم و این امر جز با تلاش شبانه روزی و همت جهادی میسر نمی شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: طی 6 ماه گذشته 33 تن انواع مواد مخدر کشف شده است که علت کاهش آن نسبت به سال قبل، تلاش های شبانه روزی و سخت گیری هایی است که در استان صورت گرفته و مسیر قاچاق مواد مخدر به سمت داخل دریا کشیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه