English

استاندار قزوین:

قزوین ظرفیت خوبی برای اجرای طرح های صنعتی و کشوری دارد

استاندار قزوین گفت: خوشبختانه استان قزوین به سبب موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌های صنعتی و کشوری دارد.

قزوین ظرفیت خوبی برای اجرای طرح های صنعتی و کشوری دارد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در دیدار با رئیس پژوهشگاه انرژی اتمی که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه استان قزوین به سبب موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌های صنعتی و کشوری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: صنعت هسته‌ای در کشور پیشرفت خوبی داشته که می‌توان از این ظرفیت برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد که باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های هسته‌ای خاطرنشان کرد: استان قزوین در اجرای طرح‌های هسته‌ای از جمله پرتودهی، چشمه‌نور آمادگی همه‌جانبه داشته و مسئولان استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

زاهدی گفت: تحول در حوزه بهداشت، صنعت‌، انرژی و درمان حاصل پیشرفت هسته‌ای بوده که متخصصان در این زمینه فعالیت‌های ویژه‌ای انجام دادند و این مهم در فناوری روز دنیا نیز اثرگذار است.

وی با بیان این مطلب که طرح‌های بسیار مهمی در استان قزوین آغاز بکار کرده، ادامه داد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید در زمینه پرورش دانشمندان و متخصصان و همچنین شکوفایی استعدادهای آنها در علوم نوین اقدام کرده و برنامه‌ریزی منسجم داشته باشد.

استاندار قزوین عنوان کرد: توسعه و پیشرفت جامعه در راستای ارتقاء علم و فناوری محقق می‌شود که باید در دستور کار مسئولان و مدیران مربوط قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه