English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تجمع ۵ هزار دانش‌آموز عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد / همایش سوگواره «احلی من العسل» در استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ماه محرم و در سوگواره «احلی من العسل» شرکت خواهند کرد.

تجمع 5 هزار دانش‌آموز عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد / همایش سوگواره «احلی من العسل» در استان

به گزارش خبرگزاری موج، «حجت الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوگواره «احلی من العسل» امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان های مختلف این استان برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه تجمع دانش ‌آموزان عاشورایی به‌ مناسبت سالروز شهادت حضرت قاسم بن حسن (علیه السلام) در استان برگزار می شود، اظهار داشت: الگوسازی برای نسل جوان و نوجوان از سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

جنتی پور با بیان اینکه این سوگواره با همکاری آموزش و پرورش شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، اظهار کرد: دانش ‌آموزان در این همایش قاسم ‌گونه به ولایت فقیه و امام حسین (علیه السلام) لبیک گفته و تا آخر مطیع ایشان هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره «احلی من العسل» با حضور بیش از پنج هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می شود.

وی گفت: دانش ‌آموزان حاضر در این آئین معنوی بار دیگر بر لزوم ترویج ارزش‌ های دین مبین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و پیروی خود را از آرمان ‌های سرور و سالار شهیدان اعلام می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه