English

تملیک و تفکیک ۱۳۰ هکتار اراضی استان در ۶ ماهه اول سال جاری

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی در گزارش خلاصه ای از عملکرد این اداره کل در شش ماهه اول سال 96 از تحصیل اراضی ملی به میزان 130 هکتار خبر داد و گفت: این اراضی داخل در محدوده عملکردی اداره کل راه و شهرسازی قرارداشته و جهت برنامه ریزی شهری منظور گردیده اند.

تملیک و تفکیک 130 هکتار اراضی استان در 6 ماهه اول سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رسول حسین پور افزود: کلیه اراضی متعلق به وزارتخانه ها و سازمان های دولتی که داخل در محدوده و حریم شهرها می باشند، می بایست در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی گفت: در 6 ماهه اول سال جاری بالغ بر 130 هکتار از اراضی مشمول ماده 10 قانون زمین شهری در مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن مستقر گردید.

وی افزود:  386 قطعه در فاز 2 مسکن مهر رشت و 32 قطعه در پروژه مسکن مهر صومعه سرا منجر به صورتمجلس تفکیکی و بعضاً اسناد تک برگی شده و جهت تعهدات سازمانی منظور گردید.

حسین پور خاطر نشان کرد: حدود دو هکتار زمین موات، با اعلام نظر کمیسیون ماده 12 قانون زمین شهری شناسایی و تحصیل سند گردیده که متناسب با کاربری های موجود، تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه  و شهرسازی گیلان تصریح کرد: با هماهنگی یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی و نیروهای گشت هدفمند برخورد مؤثری با متصرفین اراضی ملکی دولت در نقاط مختلف استان بعمل می آید که اخیراً شاهد اجرای احکام قضائی صادره در رفع تصرف از اراضی ملکی دولت بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه