English

دستگاه قضایی همگام و همراه دستگاه های اجرایی در مسیر توسعه استان است

رئیس کل دادگستری استان گیلان در نشست حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با دو موضوع اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و املاک دولتی با اشاره به سیاست های کلان جمهوری اسلامی، قوه قضائیه را همگام و همراه دستگاه های اجرایی در مسیر توسعه استان دانست.

دستگاه قضایی همگام و همراه دستگاه های اجرایی در مسیر توسعه استان است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در آغاز سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، آن حضرت را الگوی بی بدیل آزادی خواهی در جهان برشمرد و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی را نشات گرفته از این نگاه و روحیه حسینی مسئولان نظام دانست.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، ضمن آرزوی توفیق برای همه مدافعان این مرز و بوم یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به گزارشات ارائه شده توسط دستگاه های مسئول در این نشست، قوه قضائیه را به تبعیت از سیاست های کلان جمهوری اسلامی، همگام و همراه دستگاه های اجرایی در مسیر توسعه استان دانست.

سیاوش پور توسعه پایدار را در گرو قانون محوری و عدالت جویی معرفی کرد و از همه دستگاه ها خواست تا با حرکت در چارچوب قانون در مسیر رشد و توسعه استان گام بردارند.

وی  با اشاره به شانیت نظارتی دستگاه قضایی متذکر شد: دادگستری گیلان در نظارت بر حسن اجرای قوانین با هرگونه دست اندازی به بیت المال و تضییع حقوق عامه برخورد می کند.

سیاوش پور  وضعیت نابسامان دو رودخانه شهر رشت را از مصادیق تضییع حقوق عامه بیان نمود و گفت: آلودگی این دو رودخانه صدمات جبران ناپذیری را به محیط زیست و سلامت مردم وارد می نماید.

رئیس کل دادگستری استان با گلایه از عدم تامین اعتبارات لازم در جهت اصلاح وضعیت رودخانه های گوهر رود و زرجوب خواستار پیگیری بیشتر دستگاه های مسئول در این زمینه شد.

سیاوش پور همچنین با اشاره به روند کند اجرای طرح کاداستر در استان توسط دستگاه های اجرایی، اجرای این طرح را درجهت توسعه اقتصادی استان بسیار مهم برشمرد.

گفتنی است؛ در آغاز این نشست دستگاه های مسئول گزارشی از روند اجرای طرح کاداستار و همچنین وضعیت منابع آب استان ارائه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی