English

مدیرکل صداوسیمای گلستان خبر داد

پخش زنده مراسم سوگواری ایام محرم در ۲۶ نقطه ‌گلستان

مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: امسال در ۲۶ نقطه از استان گلستان آیین بزرگداشت سوگواری امام حسین (ع) به‌صورت مستقیم از صداوسیمای گلستان پخش می‌شود.

پخش زنده مراسم سوگواری ایام محرم در ۲۶ نقطه ‌گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در سومین جلسه شورای معاونین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گلستان اظهار داشت: امسال در 26 نقطه از استان گلستان آئین بزرگداشت سوگواری امام حسین (ع) به‌صورت زنده از صداوسیمای مرکز استان روی آنتن خواهد رفت.

مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: از 2 ماه پیش از آغاز محرم، در این خصوص برنامه‌ریزی داشتیم و اقدامات شامل شناسایی نقاط، تشکیل جلسه با نمایندگان و مداحان هیئت‌ها، ساماندهی عزاداری‌ها، بررسی اشعار و تنظیم جدول زمان‌بندی ضبط برنامه‌ها انجام شده است.

وی افزود: در برنامه‌های هفته احیاء، استفاده از سخنرانی‌های شورای معاونین را روی آنتن خواهیم برد و میزبان دبیر ستاد در برنامه‌های گفتگوی ویژه خبری و گفتمان خواهیم بود.

فائزه عبداللهی مسئول امور زنان و خانواده ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گلستان هم در این جلسه گفت: 15 برنامه محوری تا پایان سال در امور بانوان و خانواده در نظر گرفته‌ شده است.

وی افزود: نشست با رابطان شهرستان‌های استان، دوره آموزشی مدرسان امربه‌معروف و نهی از منکر برای خواهران سطح3 حوزه علمیه و استفاده از ظرفیت مجمع زنان فرهیخته جهت اعتلای امربه‌معروف و نهی از منکر نیز دیگر برنامه‌ها است.

روابط عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گلستان

وحید پیام نور مسوول روابط عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گلستان هم در این جلسه گفت: شناسایی نقاط مناسب برای نصب بیلبورد و مذاکره با ریاست شورای شهر و سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان، اجرای مصاحبه‌های معاونین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و برگزاری نشست خبری، از مهم‌ترین اقدامات روابط عمومی پیش از هفته احیاء بوده است.

وی افزود: طرح‌های گرافیکی با موضوع یادآوری هدف قیام امام حسین (ع) در اختیار ادارات قرارگرفته است و همچنین 23 طرح گرافیکی هم با موضوع قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر طراحی و در فضای مجازی منتشرشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه