English

مدیر اجرایی امامزاده علی ابن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال خبر داد:

برپایی نمایشگاه نماز عاشورایی در مشهد اردهال

مدیر اجرایی امامزاده علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان گفت: نمایشگاه نماز عاشورایی با موضوع و محور نماز از احادیث گهر بار ائمه(ع) در جوار حرم مطهر امامزاده علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان برپا شده است.

برپایی نمایشگاه نماز عاشورایی در مشهد اردهال

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمد خیرخواه اظهار داشت: در راستای پیروی از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع  مبارکه به قطب فرهنگی و همچنین اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ایام محرم الحرام و به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) نمایشگاه نماز عاشورایی با موضوع و محور نماز از احادیث گهر بار ائمه(ع) در جوار آستان مقدس حضرت علی ابن امام محمد باقر(ع) برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تابلوهای مختلفی با موضوع ومحور نماز از احادیث گهر بار ائمه (ع) نصب شده است همچنین در این نمایشگاه چندین غرفه تجسمی با موضوع نماز نیز برای بازدید کنندگان و علاقمندان برپا شده است.

مدیر اجرایی امامزاده علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه مسابقه ای نیز برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده اشت که به نفرات برتر این مسابقه جوایزی نیز اهدا می شود.

محمد خیرخواه خاطر نشان شد: همچنین راویان متخصصی نیز از مرکز تخصصی نماز و از حوزه علمیه قم در کنار هر تابلو حاضر هستند که برای حاضران به روایت گری می پردازند.

مدیر اجرایی امامزاده علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان بیان کرد: این نمایشگاه همزمان با آغاز ماه محرم طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه مشهد اردهال و جمعی از اعضای هیئت امنای این امامزاده جلیل القدر افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه