English

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان:

کشف و ضبط ۴۱۰ کارتن سیگار قاچاق در اصفهان

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: بیش از ۴۱۰ کارتن سیگار قاچاق و فاقد مجوز در اصفهان که بالغ بر ۸۲ هزار نخ سیگار بود، کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط ۴۱۰ کارتن سیگار قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید ترک زاده  اظهار داشت: در راستای نظارت و بازرسی های واحد بهداشت محیط در سطح منطقه تحت پوشش مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، کارشناس بهداشت محیط منطقه دوطفلان، پرده از تخلف یک باب انبار مواد غذایی زیرزمینی برداشت.

وی بیان داشت: یکی از بازرسان بهداشت محیط در حین بازرسی های روزانه در منطقه تحت پوشش خود، متوجه فعالیت مخفیانه یک مرکز عرضه مواد غذایی که مبادرت به نگهداری و انبار کردن مواد غذایی و دخانیات می‌کردند.

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: با توجه به این که محل مورد نظر امکان ورود و بازرسی نداشته، با اخذ حکم ورود از دادستانی شهرستان و همکاری نیروی انتظامی به محل وارد شده و انبار مورد نظر با همه اقلام غذایی و دخانی در توقیف بهداشت محیط قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کشف بیش از تعداد ۴۱۰ کارتن سیگارهای قاچاق و فاقد مجوز بوده که بالغ بر ۸۲ هزار نخ سیگار است و از سویی مالک انبار هیچگونه مجوز عرضه دخانیات نداشته و سیگارهای مذکور نیز به صورت قاچاق و غیرقانونی به این انبار منتقل شده بود.

ترکزاده گفت: بنابراین  کل محموله توقیف و پرونده آن به انضمام گزارشات تخلف بهداشتی در خصوص انبار غیرمجاز به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان بیان داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حیطه سلامت و امنیت مواد غذایی مطابق قانون با متخلف برخورد و پرونده آنها را جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع می دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه