English

سردار رشید در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس:

پیام رژه ملی، تحقق امنیت و ثبات در مرزهای ایران است/ توافق نامه برجام متکی به قدرت بازدارندگی ایران است

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس گفت: پیام این رژه ملی این است که ما امنیت و ثبات را در مرزهای کشورمان به خوبی محقق کرده ایم و اگر بیگانه ای به فکر تجاوز به ایران باشد، کشور ما قتلگاه متجاوزین خواهد شد.

پیام رژه ملی، تحقق امنیت و ثبات در مرزهای ایران است/ توافق نامه برجام متکی به قدرت بازدارندگی ایران است

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، سردار رشید با بیان اینکه جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس حادثه محلی و منطقه‌ای نبود، گفت: جنگ ما از بسیاری از جنگهای قبل از انقلاب مانند جنگ ویتنام، اعراب، کره و بسیاری از جنگهای جهان که تاکنون رخ داده است مهمتر بود و اهمیت آن این بود که جهان در آستانه تغییری بزرگ بود.

حضرت امام خمینی (ره) با سیاست نه شرقی، نه غربی به جهان نه بزرگ گفت و بر وابستگی به کشورهای بیگانه خط بطلان کشید.

به همین علت قدرتهای شرق و غرب استقلال ایران را تحمل نکردند. امام از اسلام حرف می‌زد و جهان اسلام را تکان میداد.پس از حاکمیت جهان دو قطبی، شرق و غرب به حمایت صدام پرداختند. از اینرو دفاع مقدس ما در اشل جهانی قرار گرفت؛ و در پایان این ملت ایران، نیروهای مسلح همچون ارتش و سپاه و نیروهای انتظامی و نیروهای مخلص و شجاع بسیجی بودند که فاتح جنگ شدند.

باید به فرزندان خود حقیقت جنگ را بگوییم

جنگ در خرمشهر از مقاومت تا آزادی در هر سه بعد در حلبچه و چهره بد جنگ در حد و اندازه جهانی بود. صدام حلبچه را بمباران نکرد بلکه این آمریکا ، فرانسه و انگلیس بود که با کمک صدام خبیث فاجعه حلبچه را بوجود آوردند.

وی افزود :باید به فرزندان خود حقیقت جنگ را بگوییم تا بدانند فرماندها ن جنگ و شهدای ارتش و سپاه چه انسانهای بزرگی بودند.

سردار رشید افزود:شخصیت فرماندهان ارتش و سپاه تعادل بخش بود و زمین زیر پای رزمندگان اسلام به لرزه در می آمد فرماندهان ارتش و سپاه حماسه سرایی بزرگ بودند که در میدانهای جنگ با صدای رسا جانها را به لرزه در می آوردند .

وی گفت :بسیاری از فرماندهان ارتش و سپاه به شهادت رسیدند و این فرماندهان نسلی حماسه ساز و آرمانخواه و متعهد بودندوعلت تکریم هفته دفاع مقدس دفاع همه جانبه ملت ایران در سایه ایمان به خداوند و ریشه در روح مقاومت یران و جان فشانیهای آنان برای حفظ آرمانهای بلند جمهوری اسلامی دارد.

الگوی فکری ملت ایران باورهای عاشورا و مکتب حسینی است

فرمانده قرار گاه مرکزی خاتم الانبیا افزود :الگوی فکری ملت ایران برآمده از آموزه های سیاسی و باورهای عاشورا و مکتب حسینی است وتقارن سالگرد هفته دفاع مقدس با عاشورای حسینی ، یادآور الگو و تفکر جمهوری اسلامی ایران با آموزهای عاشورایی است.

سردار رشید افزود: امروز حذف صدام و حزب بعث عراق از صحنه سیاسی و استقرار دولتی مردمی در حرم اباعبدالله الحسین و امیر المومنین (ع) بخاطر مقاومت مردم ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است .

وی ثبات امنیتی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران را حاصل مقاومت رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ عنوان کرد.

فرمانده قرار گاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: حضور نیروهای حشدالشعبی در عراق بعنوان نیروی کارآمد و تاثیرگذار در کنار دیگر نیروهای نظامی و مستشاری است که از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است .سردار رشید افزود: نیروهایی شبیه به حشد الشعبی اکنون در سوریه ، عراق و یمن حضور دارند و در سراسر منطقه، بینی کارگزاران نظام سلطه را به خاک مالیدند .

وی وجود سردار سلیمانی بعنوان فرمانده بی مثال ، متعهد ، برنامه ریز که بینی صهیونیستها و تکفیریها از یمن تا عراق و از عراق تا سوریه را به خاک مالیده است را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد.

روحیه با صلابت شهید حججی نمایشگر تصاویر ماندگار دفاع مقدس است

فرمانده قرار گاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: امروز وضعیتی فراهم شده که نحوه تفکر درباره زندگی و چالشهای مدیریتی با استعانت از الگوی رزمندگان ایرانی برطرف می شود .

سرداررشید افزود:امروز روحیه با صلابت شهید حججی و شهدای دیگر نمایشگر تصاویر ماندگار دفاع مقدس است و ملت ایران دهها هزار شهید چون حججی دارد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: برخورداری از قدرت موشکی و تهاجمی و سایبری برای انهدام مواضع داعش برگرفته از تجربه جنگ است سردار رشید افزود: امروز نیروهای دریایی قهرمان ارتش و سپاه با برخورداری از دکترین های عملیاتی بدیع و با اتکا به موشکهای کروز و بالستیک ،پهبادها و هواپیماهای نظامی و سایر تجهیزات در سراسر خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان به اعتراف آمریکاییها ، ابرقدرت تنگه هرمز و خلیج فارس هستند.

وی گفت:این قدرت و مدیریت و هوشمندی فرماندهی معظم کل قواست که با سیاست بازدارنده موجب جلوگیری از جنگهای متعدد و تجاوز به این آب و خاک شده است.

خروج یا نقض برجام اثبات شرارت و حقه بازی دولت آمریکاست

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت:توافق نامه برجام حاصل تعهد و مسئولیت پذیری نظام جمهوری اسلامی ایران برای برقراری صلح و ثبات در منطقه ، متکی به قدرت بازدارندگی ایران است.

سردار رشید افزود: نیروهای مسلح ایران از آرمانهای بلند ملت حمایت می کنند و هرگونه اشتباه در محاسبه ، پیمان شکنان را با عواقب ناخوشایند روبرو می کنند.

وی گفت: خروج یا نقض برجام اثبات شرارت و حقه بازی دولت آمریکاست و ما از این پس دشمنان را غافلگیر می کنیم .

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت:پیام نیروهای مسلح این است که ما امنیت و ثبات را در مرزهای خود برقرار می کنیم و در صورت تجاوز به این سرزمین دشمنان را پشیمان می کینم .

سردار رشید افزود: ایران پشتیبان کشورهای منطقه است و اولین کشوری بود که از عراق و سوریه در برابر متجاوزان داعش خمایت کرد.

وی گفت: نیروی مسلح از مرزهای عقیدتی ، سیاسی و جغرافیایی ایران پاسداری می کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی