English

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد:

۲۹۵ کودک دختر و پسر خیابانی در شهرستان بویراحمد بسته «مهرانه» دریافت می‌کنند

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 295 کودک دختر و پسر خیابانی در شهرستان بویراحمد از بسته آموزشی و فرهنگی «مهرانه» برخوردار خواهند شد.

295 کودک دختر و پسر خیابانی در شهرستان بویراحمد بسته «مهرانه» دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید علی موسوی‌امجد در نشست بررسی ساماندهی کودکان کار استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۲۹۵ کودک دختر و پسر خیابانی شناسایی‌شده در شهرستان بویراحمد از بسته‌های آموزشی و فرهنگی «مهرانه» برخوردار می‌شوند.

وی افزود: طرح توزیع بسته مهرانه به‌منظور حمایت آموزشی از کودکان کار و خیابانی برای نخستین بار در شهرستان بویراحمد اجرا خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد سرانه اهداء این بسته به ازای هر کودک خیابانی را ۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بسته‌های آموزشی اهداشده به این کودکان شامل کیف، کفش، لوازم‌التحریر، لباس، مسواک، لیوان، خمیردندان و دستمال مرطوب است.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد میانگین سنی کودکان کار و خیابانی را ۸ تا ۱۵ سال برشمرد و گفت: بیشترین کودکان کار و خیابانی استان به علت مهاجرپذیر بودن در شهر یاسوج است.

موسوی امجد افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح کیفیت و رفاه اجتماعی کودکان کار، کنترل و کاهش خطرات ناشی از حضور کودکان در خیابان و همچنین ساماندهی و توانمندسازی خانواده کودکان دارای کار است.

حجت‌الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم کودکان کار و خیابانی را دانش‌آموزانی مستعد، باهوش و توانمند برشمرد و گفت: همه مسئولان باید با تعامل و همفکری، ساماندهی و ترغیب آن‌ها به ادامه درس و تحصیل زمینه بروز و شکوفایی این استعدادها را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی