English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی داستان نویسی در شهرهای گچساران و دهدشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه‌های آموزش داستان نویسی در شهرهای گچساران و دهدشت خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی داستان نویسی در شهرهای گچساران و دهدشت

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، رضا دهبانی‌پور صبح امروز در جمع هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان در شهر گچساران با استقبال خوبی روبرو شد، اظهار کرد: 27 سال متوالی جشنواره‌های تئاتر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود که در این دوره سعی کردیم جشنواره در سایر شهرهای استان نیز برگزار شود.

دهبانی‌پور با اشاره به ظرفیت‌های بالای هنرمندان این استان در حوزه تئاتر و نمایش‌های خیابانی، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های هنری استان برای توسعه این جشنواره بهره برد. لذا غیرمتمرکز شدن جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای رونق هنر و جذب مخاطب بیشتر در این استان است.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی داستان نویسی و شعر در شهرهای گچساران و دهدشت خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی داستان نویسی در شهر یاسوج در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نمایش‌های خیابانی را برای استفاده عموم در مناسبت‌های مختلف در سطح استان به اجرا خواهیم درآورد.

دهبانی پور با اشاره به اهمیت رونق تئاتر برای انعکاس توانمندی‌ها و چالش‌های جامعه، افزود: حمایت از قشر جوان برای رونق هنر تئاتر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه