English

با حضور جمعی از مسوولین؛

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان افتتاح شد

ساعاتی پیش، آئین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، در مصلی نمازجمعه خرم‌آباد برگزار شد.

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، استاندار لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسوولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم، یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان در محل مصلی نمازجمعه خرم‌آباد افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم، علی امرائی «مدیر اجرایی نمایشگاه» به خبرنگار خبرگزاری موج لرستان گفت: در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، تعداد 300 ناشر کشوری و بیش از 50 ناشر استانی، در غالب 300 غرفه مشترک در نمایشگاه حضور پیدا کردند که این سطح از استقبال در مقایسه با سال‌های گذشته قابل تقدیر است.

وی افزود: نقد و بررسی برخی آثار ارائه شده توسط ناشران، یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه یازدهم است که انشاالله از امروز برگزار خواهد شد چرا که عقیده داریم این اقدام در جهت اعتلای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تاثیرگذار است.

امرائی تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی عامه مردم از خدمات برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، غرفه عوامل دانشگاه علوم پزشکی، شرکت مخابرات و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در نمایشگاه پیش‌بینی شده که امیدوارم مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد.

نمایشگاه کتاب لرستان

مدیراجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان ادامه داد: بخشی از نمایشگاه نیز به علوم قرآنی و دفاع مقدس اختصاص داده شده تا همزمان با هفته دفاع مقدس، عموم مردم از مفاهیم قرآنی و ارزشی نیز بهره‌مند شوند که جا دارد از عزیزان سپاه ناحیه خرم‌آباد تقدیر و تشکر کنم.

علی امرائی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در برپایی نمایشگاه یازدهم، افزود: جا دارد از عنایت امام‌جمعه محترم خرم‌آباد حضرت آیت‌الله میرعمادی به جهت جانمایی نمایشگاه در مصلی الغدیر تشکر کنم چرا که با این کار، موجبات دسترسی آسان عموم مردم به نمایشگاه کتاب را فراهم آوردند.

گفتنی‌است، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، از 29 شهریور تا 4 مهر ماه 96، همه روزه از ساعت 9 تا 12 در نوبت اول و 16 تا 20 در نوبت دوم، میزبان علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه