English

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان:

زمین نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک تحویل سرمایه‌گذار روسی شد

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان گفت: زمین ٢٠٠ هکتاری نیروگاه ١٤٠٠ مگاواتی سیریک به سرمایه‌گذار روسیه در شهرستان سیریک تحویل داده شد.

زمین نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک تحویل سرمایه‌گذار روسی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مسعود پاکزاد با اعلام این خبر، بیان داشت: این نیروگاه توسط کشور روسیه با سرمایه‌گذاری  یک و نیم میلیارد یورو و در ٥٥ ماه ساخته می‌شود که برای بیش از سه هزار نفر اشتغالزایی مستقیم و برای هفت هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم دارد.

وی اضافه کرد: ضمن بازدید هیات روس از زمین نیروگاه و بررسی سایت پلان و جاده های دسترسی، طرفین بر شتاب بخشیدن این پروژه تاکید کردند.

پاکزاد خاطرنشان کرد: توسعه سواحل مکران از تأکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است و نیروگاه ١٤٠٠ مگاواتی سیریک نیز در این راستا در سواحل مکران احداث می‌شود.

با حضور دمیتری شاپووالوف مدیر شرکت تکنو پرام اکسپرت در ایران، گلاب‌کش مجری نیروگاه‌های بخار شرکت مادر تخصصی برق حرارتی کشور، مهندس انصاری مدیر پروژه نیروگاه سیریک، سلیمی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس و میرمرسل ایزدی‌پور فرماندار سیریک، زمین نیروگاه سیریک به سرمایه گذار روسی تحویل داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه