English

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خبرداد:

چهارباغ اصفهان به سبک تاریخی بازسازی می شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه زمانبندی شده فاز دوم پیاده راه کردن ضلع شرقی چهارباغ عباسی تا ۲ ماه آینده تکمیل می شود.

چهارباغ  اصفهان به سبک تاریخی بازسازی می شود

به گزار ش خبرگزاری موج از اصفهان ، حسین کارگر در گفت و گویی با بیان اینکه شده فاز دوم پیاده راه کردن ضلع شرقی چهارباغ عباسی تا دو ماه آینده تکمیل می شود، اظهار کرد: بخش اول این طرح از میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی بود که تکمیل شده است.

وی با اشاره به استقبال مردمی که از این طرح صورت گرفته است، تصریح کرد: با اتمام فاز دوم حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان آمادگاه به صورت پیاده راه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیاده راه کردن چهارباغ عباسی پروژه کاملاً متفاوت عمرانی است که برای رفع دغدغه خاطر شهروندان هنگام دیدن آثار تاریخی این محدوده شهر اصفهان از جمله عمارت هشت بهشت و مدرسه چهارباغ اجرا می شود.

کارگر با بیان اینکه چهارباغ عباسی در این طرح به شیوه قدیمی خود بازسازی می شود، خاطرنشان کرد: احداث حوض ها، آب نماها و فضاسازی های قسمت میانی این خیابان به سبک تاریخی پیگیری می شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد : در آینده ای نه چندان دور محور پیاده چهارباغ عباسی به خیابان سپاه و میدان امام خمینی(ره) متصل شود.

گفتنی است اواخر دهه ۷۰ بود که طرح پیاده رو شدن خیابان چهارباغ عباسی اصفهان مطرح شد و پس از تایید یونسکو برای اجرا به استانداری اصفهان ارسال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه