English

توسط رئیس شورای اسلامی رشت صورت گرفت؛

تجلیل از مدال آوران گیلانی در بیست و ششمین دوره مسابقات کشوری کاراته

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از مدال آوران گیلانی در بیست و ششمین دوره مسابقات کاراته سبک(شین کیو کوشین) تجلیل کرد.

تجلیل از مدال آوران  گیلانی در بیست و ششمین دوره مسابقات کشوری کاراته

  به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سید امیر حسین علوی امروز در دیدار با ورزشکاران این رشته با ابراز خرسندی از موفقیت آنان در مسابقات اخیر اظهار کرد: حضور ورزشکاران نو نهال و مدال آور در شورای رشت روحی تازه به فضای شورا بخشید و امیدوارم این افتخار آفرینی ها تداوم داشته باشد.

وی با اذعان به اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی، کشورمان روز به روز در مسیر پیشرفت و توسعه گام برمیدارد تصریح کرد: کودکان ، نوجوانان و جوانان بزرگترین سرمایه های کشور هستند و از بین همین افراد یقینا قهرمانان بزرگی در عرصه های فرهنگی، ایثار و شهادت و... پرورش خواهند یافت.

علوی با اشاره به اینکه قهرمانان واقعی کشور شهدا و خانواده های آنان هستند گفت: از برکت خون شهدا و دعای خیر خانواده های شاهد امروزه با عزت و افتخار زندگی می کنیم و در عرصه های ملی، بین المللی و... شاهد افتخار آفرینی فرزندان این مرز و بوم هستیم.

در ادامه این دیدار پدر شهید طاهرنیا با ابراز خوشحالی از افتخار آفرینی دو تیم اعزامی شهر رشت در مسابقات قهرمانی کشور در رشته کاراته سبک (شین کیو کوشین) اظهار کرد: حضور در چنین جمع هایی برای بنده مایه مسرت است.

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) گفت: «امام خمینی(ره) فرمودند : من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم.»

پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا افزود: امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون فرزندان این مرز و بوم باشیم.

در ادامه این دیدار رئیس سبک (شین کیو کوشین )کاراته در گیلان نیز اظهار کرد: این سبک در سال ۸۰ مطرح شد و به مرور زمان گسترش یافت.

پویا صالحی افزود: هفته گذشته ۶۴ نفر در رده های نونهالان، نوجوانان و بزرگسال از استان گیلان عازم مسابقات کشوری کاراته سبک(شین کیو کوشین) شدند.

وی با بیان اینکه سه داور گیلانی نیز در این دوره از مسابقات حضور داشتند تصریح کرد: ورزشکاران دو باشگاه شهید طاهرنیا و طلایی با شرکت در این دوره از مسابقات موفق به کسب شش مدال طلا، هفت نقره و ده برنز شدند که بسیار حائز اهمیت و غرور آفرین است.

صالحی بیان کرد: همچنین در این مسابقات مهدی صالحی از گیلان موفق به کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات شد و به عضویت تیم ملی در آمد.

رئیس سبک (شین کیو کوشین) گیلان اظهار کرد: تیم اعزامی از گیلان موفق به کسب مقام دوم تیمی در این دوره از مسابقات کاراته سبک (شین کیو کوشین) شد .

در ادامه رئیس سبک(کین شین کان) کاراته گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: نوزده سال است که تیم گیلان  جهت  حضور در این مسابقات ورزشکاران را اعزام میکند.

علی آخشی افزود: متاسفانه مشکلات مالی برای ورزشکاران موانع فراوانی ایجاد نموده و انتظار داریم مسئولان با برطرف کردن مشکلات مسیرافتخار آفرینی های آینده را نیز فراهم کنند.

در انتهای این دیدار جام نائب قهرمانی تیم گیلان در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک (شین کیو کوشین) به پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا اهدا شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی