English

در آیین تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه آزاد فارس مطرح شد؛

کار در دانشگاه فردی و انفرادی نیست/ وظیفه امروز دانشگاه رفع مشکلات فقر و محرومیت و تولید کشور است

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: امروز وظیفه دانشگاه رفع مشکلات فقر و محرومیت و تولید کشور است که باید با علم و فناوری این مهم انجام شود.

کار در دانشگاه فردی و انفرادی نیست/ وظیفه امروز دانشگاه رفع مشکلات فقر و محرومیت و تولید کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد کشور در آیین تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه آزاد فارس در شیراز اظهار داشت: این دانشگاه که امروز به درختی تنومند تبدیل شده در زمانی وظیفه جذب دانشجو و گسترش فضای آموزشی را بر عهده داشت که موفق بود و در هر مجموعه ای امروز شاهد نتیجه تربیت کادر هستیم.

وی با تصریح بر اینکه اما امروز موج جمعیتی و تربیت کادر به اتمام رسید و جایگاه بالایی در اختیار دانشگاه آزاد است تأکید کرد: امروز وظیفه دانشگاه رفع مشکلات فقر و محرومیت و تولید کشور است که باید با علم و فناوری این مهم انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد کشور تاکید کرد: اعتقاد دارم کار در دانشگاه فردی و انفرادی نیست، کار جمعی بوده و خدمات ۳۰ ساله دانشگاه نتیجه تلاش اساتید، مدیران، کارمندان و دانشجویان است.

رهبر یادآور شد: با توسعه و پیشرفت علمی باید ثروت آفرینی برای رفع محرومیت و فقر انجام شود که در این راستا دانشگاه آزاد فارس می تواند تاثیر فراوان داشته باشد.

وی افزود: نباید فراموش کرد که علم بی ایمان به جایی نخواهد رسید و باید به مباحث فرهنگی و مذهبی دانشجویان توجه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور تاکید کرد: تصمیم به تعدیل نیروی انسانی در دانشگاه آزاد نخواهیم داشت بلکه با تغییر روند دانشگاه به سمت افزایش کارهای پژوهشی شاهد افزایش نیرو نیز خواهی بود.

رهبر با بیان اینکه فعالیت های ارزشمندی از جانب رئیس گذشته دانشگاه آزاد فارس مشاهده و به یادگار گذشته شد اظهار داشت: امروز واحد شیراز به یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور تبدیل شده و این تغییرات به معنی نارضایتی و عدم استفاده از توانایی افراد نیست.

در ادامه این مراسم، محمد کاظم کاوه‌پیشقدم رئیس جدید دانشگاه آزاد فارس با بیان اینکه این دانشگاه برنامه ریزی های گذشته بر اساس اخلاق مداری، گسترش رشته های اشتغال آفرین ادامه می دهد افزود: تجاری سازی تولیدات علمی، رشته های علوم پزشکی با شرایط مشخص شده در شهرهای فارس اقدام می شود که دانشگاه هم از توان علمی دانشگاه استفاده کند.

وی گسترش تعامل با صنعت و تجارت از دیگر اهداف این مجموعه دانست و گفت: وظیفه دانشگاه آزاد توسعه فرهنگ اخلاقی و اسلامی است که در شیراز این مهم وجود دارد.

کاوه‌پیشقدم تصریح کرد: فکر و آمیختگی مذهب و اخلاق در این شهر به نمایش گذاشته شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه