English

ورزشکاران گیلانی توانایی کسب مقام در رشته آمادگی جسمانی را دارند

سرپرست تیم آمادگی جسمانی گیلان اعزامی به مسابقات اردبیل با مثبت ارزیابی کردن عملکرد این تیم در مسابقات یاد شده گفت: تیم آمادگی جسمانی گیلان در صورت حمایت وانجام تمرینات مستمر، توانایی کسب مقام در مسابقات آتی را دارد.

ورزشکاران گیلانی توانایی کسب مقام در رشته آمادگی جسمانی را دارند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رامین احمدی با بیان اینکه مدت زمان تمرین و هماهنگی بین اعضای تیم آمادگی جسمانی استان گیلان برای اعزام به مسابقات انتخابی اردبیل بسیار کم و محدود بود اظهار کرد: به رغم این زمان محدود، تیم گیلان نتایج خوبی را به دست آورد.

وی با اشاره به کسب مقام پانزدهم تیمی گیلان از بین 24 تیم شرکت کننده در این مسابقات تصریح کرد: این مقام نتیجه تنها یک هفته تمرین و آماده سازی است در حالی که تمام تیم های شرکت کننده در این مسابقات حداقل سه ماه تمرین داشتند.

سرپرست تیم آمادگی جسمانی گیلان اعزامی به مسابقات اردبیل خاطرنشان کرد: بدون شک اگر مدت زمان تمرینات و آماده سازی تیم برای شرکت در مسابقات آتی مناسب باشد، تیم گیلان توانایی کسب مقام و رفتن روی سکو را دارد.

احمدی ادامه داد: اعزام آخرین تیم آمادگی جسمانی از گیلان به مسابقات به 5 سال پیش بر می گردد که وقوع مجدد این اتفاق بعد از گذشت 5 سال، بسیار خوب و امیدوار کننده است.

وی گفت: بدون شک گیلان توانایی کسب رتبه های برتر را دارد و در این راه کمک و حمایت مسئولان مربوطه بسیار اثرگذار خواهد بود.

تیم آمادگی جسمانی استان گیلان با ترکیب امیر هنرمند، حسین تیما، مرتضی نیک خواه، طالب علیخانی، علی یحیایی، نجار و شعبانعلی پرکار به مربی گری بابایی و سرپرستی رامین احمدی در هفت رده سنی 20 سال تا بالای 50 سال در مسابقات آمادگی جسمانی انتخابی کشور که از 23 تا 25 شهریور ماه در اردبیل برگزار شد حضور یافته و رتبه پانزدهم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه