English

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

حکم شهردار یاسوج توسط وزیر کشور صادر شد / حکم سایر شهرداران در حال انجام است

مدیرکل دفترامور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حکم شهردار یاسوج توسط وزیر کشور صادر و به زودی ابلاغ می‌شود.

حکم شهردار یاسوج توسط وزیر کشور صادر شد / حکم سایر شهرداران در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید عبدالکریم عزیزی صبح امروز در حاشیه نشست مدیران شهری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: حکم شهردار یاسوج توسط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صادر و به زودی طی مراسمی به او ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: حکم «نستهن مقدم» به عنوان شهردار یاسوج با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسوولان کشوری از وزارت کشور ابلاغ می‌شود.

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی مراسمی این حکم به شهردار یاسوج ابلاغ می‌شود، تصریح کرد: به زودی این مراسم برگزار می‌شود و آقای مقدم کار خود را در شهرداری یاسوج آغاز می‌کند.

عزیزی ادامه داد: حکم انتصاب حکم اسفندیار برخه شهردار دهدشت، داریوش جهانبخش شهردار مادوان و علی نوری‌زاده شهردار چرام صادر شده که به دلیل تغییر استاندار معرفی آنان به تاخیر افتاد.

وی با بیان اینکه امیدوارم شهرداران و شوراهای اسلامی در کنار هم با تعامل و هماهنگی تنها به امور مردم بپردازند، افزود: صدور حکم سایر شهرداران شهرهای استان نیز هم اکنون بروکراسی اداری آنان در حال انجام بوده و بعد از اتمام مراحل مختلف نیز معرفی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه