English

فرماندار چرام خبر داد:

احداث ۳ چمن مصنوعی در شهرستان چرام / نماینده کهگیلویه بزرگ اعتبارات خوبی برای ورزش شهرستان گرفتند

فرماندار چرام گفت: با اعتباراتی که نماینده کهگیلویه بزرگ از وزارت نفت دریافت کردند سه چمن مصنوعی در شهرستان چرام احداث می‌شود.

احداث 3 چمن مصنوعی در شهرستان چرام / نماینده کهگیلویه بزرگ اعتبارات خوبی برای ورزش شهرستان گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج از چرام، شامگاه یکشنبه نشست هیئت‌های ورزشی شهرستان چرام با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار چرام و جمعی از مسوولان و ورزشکاران در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه هر کدام از روسای هیئت‌ها و ورزشکاران نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف مطرح کردند.

داریوش پاداش فرماندار چرام در این نشست با اشاره به استعدادهای ورزشی جوانان این شهرستان، اظهار داشت: گل سرسبد این استعدادها خانم «جانی نژاد» ورزشکار ارزشمند عضو تیم ملی فوتسال بانوان می‌باشد.

پاداش افزود: به مسوولان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد می‌دهم که یه تیم استعدادیاب را تشکیل دهند و در شهرستان چرام ضمن شناسایی این استعدادها از پایه با ورزشکاران کار شود.

فرماندار چرام با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش و علاقه خود به این مقوله، بیان کرد: سعی می‌کنم از اعتبارات حوزه تملک دارایی بیشترین کمک را در از زمان تأسیس شهرستان چرام به حوزه ورزش داشته باشم.

وی افزود: به همین جهت اعتبارات را خرد نمی‌کنیم و در سه حوزه ورزش و جوانان, ایثارگری و جاده چاسخار به طسوج هزینه خواهیم کرد.

پاداش در ادامه با قدردانی از نماینده شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه نماینده محترم کمک‌های ویژه ای به ورزش چرام داشته که علاوه بر دریافت مجوز احداث یک سالن در سرفاریاب، مجوز و اعتبار ۳ چمن مصنوعی را از وزارت نفت برای احداث در شهرستان را گرفته‌اند.

پاداش ورزش (1)

وی افزود: با همکاری شهرداری زمین محل احداث یک چمن مصنوعی در خیابان شهید آتش دانی مشخص شده و در اولین فرصت احداث می‌شود.

وی ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و قول مساعد وی برای کمک به هیئت‌های ورزشی چرام، اظهار امیدواری کرد که با توجه به حضور تیم‌های فوتبال در لیگ استانی و کشوری و گستردگی این حوزه کمک ویژه ای به هیئت فوتبال شهرستان چرام داشته باشند.

بنا بر این گزارش، در پایان این نشست از خانواده «رعناجانی نژاد» بازیکن ملی پوش فوتسال کشور تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه