English

اولین آکادمی هندبال در گیلان به بهره برداری خواهد رسید

طرح 2 ساله کشف استعدادهای هندبال گیلان از اول مهرماه با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش گیلان در مدارش آغاز خواهد شد.

اولین آکادمی هندبال در گیلان به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، غلامحسین عباسی رئیس هیئت هندبال استان گیلان گفت : اولین هدف این هیئت استعدادیابی در رده های پایه است که بر اساس تفاهم نامه با آموزش و پرورش از اول مهرماه طرح 2 ساله کشف استعدادهای هندبال گیلان با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت در مدارس گیلان آغاز خواهد شد.

وی افزود : با اجرای این طرح می توانیم لیگ های مختلف نوجوانان و جوانان استان را راه اندازی کرده و کاری بنیادی در جهت شناسایی استعدادها به هندبال کشور انجام دهیم که تا سالها بتوان از این ذخایر و پتانسیل ها ، کشور و گیلان بهره ببرد.

رئیس هیئت هندبال گیلان گفت : با مساعدت و حمایتهای مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اولین آکادمی هندبال در گیلان تا سال آینده در مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت به بهره برداری خواهد رسید.

غلامحسین عباسی در خصوص تلاش های خود و اعضای هیئت هندبال در مدت یکسال و نیم مسئولیتش در این هیئت گفت : اولین گام ما در هیئت برگرداندن شخصیت و هویت هندبال بود و توانستیم در فراخوانی از تمامی نخبگان و منابع انسانی هندبال دعوت به همکاری کرده و انسجام و وحدت ایجاد کنیم .

وی افزود : در بعد سخت افزاری هم هیئت مکان و تشکیلاتی نداشت که ما توانستیم برای هیئت استان و شهرستان رشت هویت مکانی ایجاد کنیم و تمام کمیته های هندبال نیز دارای شخصیت حقیقی و حقوقی شدند.

رئیس هیئت هندبال گیلان گفت : با حمایتهای بیدریغ منطقه آزاد انزلی و همکاری فدراسیون هندبال قرار است اولین سایت هندبال ساحلی گیلان که شرایط برگزاری رقابتهای بین المللی و ملی را دارا باشد در منطقه آزاد افتتاح شود.

وی از مهمترین برنامه های آتی تقویم ورزشی هیئت هندبال گیلان را برگزاری رقابتهای هندبال سالنی نوجوانان و جوانان کشور در رشت ، برگزاری دوره های آموزشی ملی برای مربیان و داوران ، حضور مربیان با سابقه و با دانش در تیمهای ملی ، حضور موفق بانوان در لیگ دسته اول کشور و استفاده بیشتر از توانمندی مدیران و ورزشکاران بانو در بدنه هیئت و تیمهای ورزشی می توان نام برد .

 عباسی همچنین از درخشش تیم هیئت هندبال گیلان در مسابقات لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت : سعی می کنیم با استفاده از توانمندی های بخش خصوصی این تیم را تقویت کنیم .

وی در ادامه از فعالیت هیئت شهرستانهای رشت ، انزلی ، لاهیجان ، تالش ، صومعه سرا در هندبال خبر داد و گفت : امید داریم با حمایت مسئولین تا سال آینده سایت هندبال ساحلی را در چمخاله لنگرود ، تالش و آستارا افتتاح و فعال کنیم تا برای میزبانی مسابقات ساحلی کشوری از این اماکن استفاده کنیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه