English

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس

کاهش فاصله حقوقی بازنشستگان و کارمندان در کشور

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: شرایط بازنشستگان در کشور در مسیر بهبود قرار دارد و امید داریم بتوانیم با همت دولت و مجلس فاصله حقوقی بازنشستگان و کارمندان را به صفر برسانیم.

کاهش فاصله حقوقی بازنشستگان و کارمندان در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، نورمحمد تربتی‌نژاد ظهر امروز در دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان استان گلستان اظهار داشت: بازنشستگان همواره می‌توانند حضور فعال در جامعه داشته باشند و در راستای حل مشکلات جامعه گام بردارد.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های زیادی در بین بازنشستگان وجود دارند و دوران بازنشستگی مقطعی از زندگی هر فردی است که می‌تواند از این دوران بهره لازم را در مسیر تحقق اهداف جامعه و آسایش فردی ببرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: توجه به اینکه در کشورهای توسعه یافته کارمندان از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند تا دوره بازنشستگی را بدون دغدغه پشت سر می‌گذارند.

تربتی نژاد گفت: اما در کشورهای کمتر توسعه‌یافته با توجه به اینکه شرایط حقوقی و مزایای مالی در دستگاه‌ها خوب نیست نتیجه آن می‌شود که در سنین بازنشستگی کارمندان با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی تاکید کرد: شرایط بازنشستگان در کشور در مسیر بهبود قرار دارد و امید داریم بتوانیم با همت دولت و مجلس فاصله حقوقی بازنشستگان و کارمندان را به صفر برسانیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان می‌توانند در کشور به توسعه و بهبود فضای کسب و کار کمک کنند حضور آنها سبب تولید ثروت در جامعه می‌شود.

تربتی نژاد تاکید کرد: در حال حاضر اختلاف حقوق کارمندان و بازنشستگان حدود 15 درصد برآورد می‌شود و در تلاش است این که این اختلاف را برطرف کنیم.

وی افزود: باید به مسائل رفاهی بازنشستگان دولت توجه و اهتمام لازم را داشته باشد و امکانات رفاهی را در اختیار کشور بازنشسته در جامعه قرار دهد.

حجت الاسلام محمد قاسم سلیمانی امام جمعه موقت گرگان هم در این همایش اظهار داشت: امروز باید بیش از گذشته به جایگاه بازنشستگان اهتمام بورزیم.

وی تصریح کرد: همواره در احادیث و قرآن کریم به احترام پدر و مادر تاکید شده و باید شان و منزلت پدر و مادر خانواده که طی سال‌ها به تربیت فرزندان خود اقدام کردند در جامعه توجه شود.

 دوران بازنشستگی مقطعی از زندگی هر فردی است

امام جمعه موقت گرگان دامه داد: بازنشستگان گنجینه ارزشمند از تجارب در جامعه به شمار می‌روند که باید از ظرفیت آنها به درستی استفاده شود و بازنشستگی دورانی است که باید آن ارج نهاد زیرا این دوران در زندگی بهترین فرصت برای انتقال تجارب به نسل بعدی به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه