English

برندسازی محصولات کشاورزی راهی برای معرفی شهرستان شفت است

ماندار شفت در حاشیه برگزاری اولین جشنواره پنیر سیاهمزگی گفت: جشنواره ها فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های شهرستان شفت در سطح استان و کشور است.

برندسازی محصولات کشاورزی راهی برای معرفی شهرستان شفت است

به گزارش خبرگزاری موج از شفت، محمدرضا محسنی  با بیان اینکه توانمندی های کشاورزی و گردشگری این شهرستان قابل تامل است افزود : سالانه ۱۲هزار و پانصد تن شیرخام در روستاهای شفت تولید می شود و این شهرستان رتبه چهارم گیلان را در این بخش دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنج شهرستان شفت بخش عظیمی از سبد غذایی گیلانی ها را تشکیل می دهد افزود : پرورش ماهیان گرم آبی و تولید گوشت قرمز از دیگر ظرفیت های این شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه این شهرستان با وجود همه توانمندی ها در سال های گذشته به خوبی معرفی نشده است افزود : فراهم کردن زیرساخت های عمرانی سبب ترغیب بیشتر سرمایه گزاران برای فعالیت در این شهرستان خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های معرفی شهرستان شفت برند سازی محصولات کشاورزی مخصوص آن است افزود : جشنواره پنیر سیاهمزگی سومین جشنواره بومی محلی این شهرستان در سال جاری است که باید با برنامه ریزی های مدون در سال های آینده تداوم داشته باشد.

جشنواره پنیر سیاهمزگی1

محسنی با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت دکتر روحانی توجه به مشاغل خانگی است اظهار کرد : از سرمایه گزاران علاقه مند به تولید و بسته بندی پنیر سیاهمزگی حمایت خواهد شد.

گفتنی است  «پنیر سیاهمزگی» یک پنیر خوشمزه و چرب است که در ارتفاعات سیاهمزگی شهرستان شفت و روستاهای همجوار آن تولید می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه