English

معاون خدمات مشترکین و در آمد آبفای استان اصفهان خبر داد:

واگذاری ۲۸۶۰۰ انشعاب جدید فاضلاب به متقاضیان

معاون خدمات مشترکین و در آمد آبفای استان اصفهان گفت : واگذاری 28600 انشعاب جدید فاضلاب به متقاضیان هدف آبفای استان اصفهان در سال 1396 است .

واگذاری 28600 انشعاب جدید فاضلاب به متقاضیان

به گزارش خبرگزای موج از اصفهان ، رضا رضایی درنشست مدیران و مسئولان مشترکین و بهره برداری ادارات آبفای مناطق ششگانه شهر اصفهان با اشاره این که بر اساس بودجه سال 1396 شرکت، تا پایان امسال باید 28600 هزار انشعاب جدید فاضلاب با 55 هزار واحد به متقاضیان واگذار شود گفت: تحقق این موضوع نیازمند عزم جدی همه کارکنان است.

امیر حسین حکمتیان معاون مهندسی و توسعه شرکت نیز گفت: دستیابی به واگذاری این تعداد انشعاب جدید فاضلاب نیاز به 220 میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

معاون بهره برداری شرکت نیز با اشاره به این که تاکنون صدها میلیارد تومان برای ایجاد شبکه های جمع آوری، خطوط انتقال و تصفیه خانه های فاضلاب در استان اصفهان سرمایه گذاری شده است گفت: وظیفه اخلاقی و قانونی همه کارکنان آبفای استان اصفهان است که برای ترغیب و تشویق شهروندان به خرید انشعاب فاضلاب تلاش کنند.

 در این نشست مدیران و مسئولان مشترکین و بهره برداری ادارات آبفای مناطق ششگانه شهر اصفهان، خمینی شهر، برخوار، نجف آباد، فلاورجان، لنجان، فولادشهر، بهارستان و مبارکه حضور داشتند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه