English

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان کردکوی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان کردکوی، گفت: اکنون ۲۵ گروه جهادی در شهرستان کردکوی به مناطق محروم اعزام شده و در حال فعالیت هستند.

 اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان کردکوی

به گزارش خبرگزاری موج ، علی عرفانی ظهر امروز در در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی گروه‌های جهادی حمزه کردکوی اظهار داشت: اهداف گروه‌های جهادی ایجاد فضای خدمت‌رسانی خالصانه از سوی مردم برای قشر محروم است.

وی با بیان اینکه در روستای نامن یک باب سرویس بهداشتی و حمام برای یکی از خانواده‌های محروم احداث شده، افزود: در شهرستان کردکوی 3 واحد منزل مسکونی، 8 باب سرویس بهداشتی و 2 حمام با تلاش گروه های جهادی برای خانواده های نیازمند احداث شد و 4 واحد منزل مسکونی هم‌اکنون در حال بازسازی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی اظهار داشت: ظرفیت 50 گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به محرومان در شهرستان کردکوی شناسایی شده، که اکنون 25 گروه در 10 عرصه مختلف روستایی و شهری در حال انجام کار جهادی هستند.

وی با بیان اینکه هزینه این فعالیت‌ها از محل کمک‌های مردمی و خیران تامین می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای تابستان امسال در روستاهای سالیکنده، حاجی آباد دشت، نامن، زراع محله، گرجی محله، غلام‌آباد، دنگلان، ولاغوز و برخی محله‌های شهر کردکوی گروه‌های جهادی فعال بوده‌اند.

تاثیرگذاری اردوهای جهادی در مناطق محروم

سرگرد عرفانی با اشاره به جریان سازی و تاثیرگذاری اردوهای جهادی در مناطق محروم گفت: اردوهای جهادی از ابتکارات بسیار خوب و اثرگذار بسیج در حوزه خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به محرومان و مستضعفان و همچنین آباد کردن مناطق محروم در کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی اظهار کرد: اردوی جهادی درصدد این است که موجی ایجاد کند که مسئولان توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه