English

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج:

سنندج نیازمند یک برندسازی فرهنگی است/ رسانه‌ها تأثیر ویژه‌ای در معرفی داشته‌های فرهنگی کردستان دارند

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: غنای فرهنگی استان کردستان شایسته حفاظت و معرفی بیشتر است و در این راستا نیز باید برندسازی فرهنگی برای همه شهرهای این استان به ویژه سنندج عملی شود.

سنندج نیازمند یک برندسازی فرهنگی است/ رسانه‌ها تأثیر ویژه‌ای در معرفی داشته‌های فرهنگی کردستان دارند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدانور رشیدی در دیدار از غرفه مطبوعات و رسانه‌های کردستان در حاشیه برگزاری شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران، اظهار کرد: کردستان سرشار از استعدادهای ناب فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است و آداب، سنن و رسوم این دیار زبانزد جهانیان است.

وی افزود: رسانه‌ها با قدرت شگرف خود در جامعه می‌توانند نقش ویژه‌ای در معرفی و حراست از مبانی هویتی، فرهنگی و هنری کردستان داشته باشند و امیدواریم اصحاب رسانه در این مسیر یاری‌گر نهادهایی مردمی همچون شورا و شهرداری باشند.

رشیدی خاطرنشان کرد: برگزاری شب فرهنگی کردستان با حمایت و همراهی استانداری، جامعه کردهای مقیم مرکز، انجمن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تجربه موفقی برای شورا و شهرداری سنندج به شمار می‌آید که باید در ایّام مختلف از این تجربه کار گروهی و بهره‌مندی از نظرات نخبگان و تشکل‌های تخصصی به نحو احسن بهره گرفته شود.

وی افزود: کردستان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در عرصه فرهنگ و هنر است و همانطور که امروز ایرانیان و جهانیان مریوان را با یک پیوست و برند فرهنگی به نام جشنواره تئاتر خیابانی می‌شناسند باید سنندج نیز با یک برند فرهنگی شناخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه مباحث خویش به تلاش‌های چندین ماهه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر شب فرهنگی کردستان در مجموعه برج میلاد اشاره کرد و افزود: امیدواریم در دیگر استان‌های کشور نیز شاهد برگزاری اینچنین برنامه‌هایی برای معرفی فرهنگ و هنر کردستان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه