English

راه اندازی سامانه "سامآب" در آب منطقه ای هرمزگان

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای هرمزگان، از منابع آب از راه اندازی سامانه "سامآب" خبر داد و گفت: سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات در شرکت های صنعت آب راه اندازی شده است.

راه اندازی سامانه "سامآب" در آب منطقه ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، عبدالحمید کمالی افزود: این سامانه در سال 95 با هدف ارتقای عملکرد تخصیص آب و حفاظت و بهره برداری و تسهیل فرایندها به صورت الکترونیکی در معاونت های برنامه ریزی و بهره برداری راه اندازی گردید و در حال حاضر فرایندهای حفاظت و بهره برداری و تخصیص منابع آب زیرزمینی ، سطحی و آب دریا در این سامانه انجام می شود .

کمالی تصریح نمود : از مهمترین اهداف این طرح می توان به حذف فرایندهای بررسی کاغذی پرونده ها و الکترونیکی شدن کلیه فرایندها ، علاوه برتسریع در انجام فرایندهای حفاظت و بهره برداری اشاره نمود که موجب ساماندهی ، نظم و انضباط ، کاهش تخلفات و قابل رصد بودن عملکرد کاربران ستادی و همچنین شرکت مدیریت منابع آب ایران اشاره نمود.

وی اظهار داشت : اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان از طریق سیستم پیام کوتاه و همچنین مراجعات ارباب رجوع از طریق دفاتر پیشخوان دولت از دیگر مزایای اجرای این سامانه است.

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب در ادامه با اشاره به عملکرد شرکت آب منطقه ای هرمزگان درسامانه ساماب گفت : حدود 25000 اطلاعات مشترکین وارد سامانه ساماب شده است. مهندس کمالی اضافه نمود : از 17000 چاه دارای پروانه بهره برداری حدود 14000فقره پرونده اطلاعات آنها بروز رسانی شده و 13138 فقره پرونده پروانه اصلاح و تعدیل برای آنها در سامانه ساماب صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه