English

واگذاری ۲۶۸ خودرو وانت نیسان با اعتبار هشت میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به مددجویان خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: 268 دستگاه خودروی وانت نیسان با اعتبار هشت میلیارد و ۴۰ میلیون تومان با همکاری صندوق کارآفرینی امید در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

واگذاری 268 خودرو وانت نیسان با اعتبار هشت میلیارد و 40 میلیون تومان به مددجویان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مرتضی موصلی با بیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و ایجاد درآمد پایدار از اصلی ترین اهداف این نهاد در رفع محرومیت است گفت: براساس تفاهم نامه ای که میان کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید بسته شد ۲۶۸ دستگاه خودروی وانت نیسان، با تخفیف و تسهیلات ویژه با اعتبار هشت میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در اختیار مددجویانی که توانایی پذیرش شغل دارند قرار گرفته است.

وی بیان کرد: قیمت تمام شده هر دستگاه ۳۰ میلیون تومان است که ۹۰ درصد قیمت آن را صندوق کارآفرینی امید به صورت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد، بازپرداخت ۶۰ ماهه و با چهار ماه تنفس در اختیار مددجو قرار داده است. ده درصد باقیمانده قیمت خودرو نیز آورده مددجو است.

موصلی تصریح کرد: در صورتی که مددجو توانایی پرداخت ده درصد سهم خود را نداشته باشد، این سهم به صورت وام قرض الحسنه از طریق کمیته امداد در اختیار مددجو قرار می گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر مددجویان متقاضی برای تهیه چک و ضامن با مشکل مواجه هستند سند خودرو با بیمه بدنه پنج ساله تا پایان پرداخت اقساط خودرو به عنوان ضمانت نزد صندوق کارآفرینی امید باقی می ماند و پس از اتمام اقساط به مددجو برگشت داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به مشارکت خیران، مسئولان و بانکها برای خودکفایی مددجویان گفت: افراد مددجو و سرپرست خانواری که دارای شرایط پذیرش شغل هستند می توانند برای دریافت تسهیلات کارآفرینی و خرید خودرو  به ادارات کمیته امداد شهرستان های خود مراجعه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه