English

جشن عاطفه‌ها ۲۳ و ۲۴ شهریور در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، از برگزاری مرحله اول جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۵۰۰ پایگاه کمیته امداد استان و طی ۲۳ و ۲۴ شهریور امسال خبر داد.

جشن عاطفه‌ها 23 و 24 شهریور در کرمانشاه برگزار می‌شود

حسین خدرویسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه بابیان اینکه هزینه رفع فقر در استان کرمانشاه بسیار بالاتر از رقم کمک‌های مردمی است گفت: این نهاد ماهیانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در استان برای رفع فقر در سرفصل‌های کمک به ازدواج جوانان، تأمین کمک‌معیشت، کمک‌هزینه تحصیلی و درمان مددجویان هزینه می‌کند این در حالی است که میزان کمک‌های مردمی ماهیانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی بابیان اینکه جشن ملی عاطفه‌ها یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که هرساله در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز و دو هزار و ۱۰۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه برای آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۷ چشم‌به‌راه کمک‌های این نهاد و مردم خیر هستند.

خدرویسی با یادآوری اینکه جشن عاطفه‌های امسال همچون سال گذشته در دو مرحله برگزار خواهد شد، افزود: مرحله اول این جشن در روز پنجشنبه ۲۳ شهریور با استقرار بیش از یک هزار و ۵۰۰ پایگاه در مساجد، روستاها، مراکز نیکوکاری، میادین و معابر شهری و در روز جمعه ۲۴ شهریور در مصلاهای نماز برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه