English

شامگاه جمعه دربانه:

کردستان قهرمان رقابت‌های کونگ‌فوتوای بزرگسالان کشور شد

مسابقات کونگ‌فوتوای جوانان و بزرگسالان کشور به مدت دو روز در شهرستان بانه برگزار شد که استان‌های کردستان و البرز در بخش بزرگسالان و جوانان بر سکوی نخست ایستادند.

کردستان قهرمان رقابت‌های کونگ‌فوتوای بزرگسالان کشور شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، مسابقات کونگ‌فوتوای جوانان و بزرگسالان کشور به مدت دو روز در شهرستان بانه برگزار شد که شامگاه جمعه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در مسابقات کونگ‌فوتوای جوانان و بزرگسالان کشور260 کونگ‌فوکار در قالب 22 تیم از 20 استان سراسر ایران در اوزان مختلف به مبارزه پرداختند.

در بخش جوانان، تیم البرز با کسب چهار مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۳۶ امتیاز جایگاه نخست را کسب کرد، تیم کردستان (الف) با سه مدال طلا، ۲ نقره و با ۳۱ امتیاز عنوان دوم را به دست آورد و تیم کردستان (ب) با یک مدال طلا، چهار نقره، 2 برنز و ۲۵ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

همچنین در بخش بزرگسالان، کردستان الف با چهار مدال طلا، 2 نقره، چهار برنز و 50 امتیاز سکوی اول را فتح کرد، ایلام با کسب یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 15 امتیاز دوم شد و همدان با یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 14 امتیاز بر پله سوم این رقابت‌ها ایستاد.

براساس این گزارش، به نفرات اوزان مختلف و تیم‌های برتر حکم و کاپ قهرمانی از سوی فدراسیون کونگ‌فو هنرهای رزمی کشور اهدا شد.

گفتنی است، این مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان‌های سراسر کشور طی روزهای  ۱۶ و ۱۷ شهریورماه در سالن شهید صفری بانه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه