English

از ۹۵ کارمند نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل شد

همزمان با فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر، طی مراسمی ، از 95 کارمند نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل شد.

از 95 کارمند نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  جمشید محمدی  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین جشن تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جز سرمایه های دانشگاه است که باید بیش از پیش  مورد توجه قرار گیرد.

وی با  تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت نیروی انسانی دانشگاه و بانیان برگزاری این مراسم، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید برای انتخاب کارمند نمونه، فرایندی داشته باشد و در این خصوص تشکیل دبیرخانه به منظور رصد و گزارش فعالیت ها ی واحدهای تابعه دانشگاه  به صورت مستمر و مدون با شاخص ها ی معین در طول سال لازم می باشد.

محمدی ادامه داد: توجه مسوولین به کارکنان، از جمله نیازهای کارمندانی است که با عشق و علاقه در حوزه های مختلف  مشغول بکار هستند. اگر دنبال پیشرفت و ارتقای مجموعه دانشگاه هستیم، قطعا باید شرایط لازم برای این قشر را فراهم کنیم. این مهم، باید نهادینه شود تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید. وی در ادامه با اشاره به تاخیر در پرداخت مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیگیری این امر را جز وظایف مسوولین دانشگاه خواند.

به گزارش موج،  مراسم  تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همت مدیریت منابع انسانی دانشگاه و با حضور مسوولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محل سالن همایش معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار و95 نفر از کارمندان نمونه دانشگاه تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه