English

در جلسه HSE شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی گیلان مطرح شد:

وحدت رویه شرط اصلی اجرای دستورالعملهای ایمنی در مراکز عملیاتی است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: سلامت افراد وتجهیزات برای ما اهمیت خاصی داردوسلامت پرسنل در درجه اول اهمیت است ودر درجه دوم فرد سالم می تواند امین و حافظ تاسیسات باشد.

وحدت رویه شرط اصلی اجرای دستورالعملهای ایمنی در مراکز عملیاتی است

به گزارش خرگزاری موج از رشت، علی اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان،در جلسه HSE بهداشت، ایمنی و محیط زیست اظهار کرد: وحدت رویه و یکپارچگی نظرات مسئولین دراجرای دستورالعملهای ایمنی و نظارت برآن یکی ازشرایط تامین سلامت همکاران و حفظ اموال در تاسیسات و مراکز عملیاتی است.

وی یکسان نمودن معیار و ملاک ارزیابی را یکی از راههای ایجاد این وحدت نظر و رویه دانست و گفت:  در بازدیدهای شرکت از جمله درجه بندی وسایر بازرسی های نظارتی باید دقت داشت. 

مــدیر منطقه گیلان فرهنگ رعایت نکات ایمنی را یکی دیگر از الزامات انجام کار ایمن دانست و افزود: هریک از مسئولین وکارکنان موظفند در رفتار، گفتار واعمال خوداین امر را لحاظ کرده و نسبت به نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در محیط کاری بالاخص محیط های عملیاتی اهتمام نمایند.

وی همچنین در معرض دید بودن تابلوهای هشدار دهنده و ایمنی برای انجام کار ایمن را در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی موثر دانست و اظهار کرد: رعایت نکات ایمنی در تاسیسات انبار و محیط کار باید در هر صورت نهادینه شود و از راههای موثر این نهادینه سازی این است که کارکنان درمحلهای ریسک پذیر و پرخطر بطور مداوم و روزانه پیامهای هشدار دهنده و اطلاع رسانی را ببینند و خطرات کار غیر ایمن را لمس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه