English

فرماندار سیاهکل خبر داد؛

افتتاح استخر شنای سیاهکل در هفته تربیت بدنی

فرماندار سیاهکل با اعلام این خبر که استخر شنای بانوان سیاهکل در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد گفت: این استخر علاوه بر اینکه ورزشی است، استفاده فیزیوتراپی و پزشکی برای مردم شهرستان دارد و برای تمامی رده‌های سنی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

افتتاح استخر شنای سیاهکل در هفته تربیت بدنی

به گزارش خبرگزاری موج از سیاهکل، رضا اسلامی افزود: شایسته مردم شهرستان سیاهکل و به‌ویژه بانوان نیست که برای استفاده از استخر شنا به شهرستان‌های هم‌جوار بروند و هزینه رفت‌وآمد آن را نیز متقبل شوند.

فرماندار سیاهکل بابیان اینکه سال گذشته برای تکمیل استخر شنای سیاهکل ۷۳۰ میلیون تومان اعتبار گذاشته بودیم، گفت: امسال ۷۳۰ میلیون تومان از بودجه سرجمع اعتبارات استانی و خارج از برش شهرستانی و ۲۵۰ میلیون تومان نیز از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سیاهکل برای تکمیل این استخر شنا اختصاص داده‌ایم.

اسلامی بابیان اینکه قرار بر این بود تا استخر شنا در هفته دولت امسال افتتاح شود، گفت: به دلیل تکمیل‌نشدن ساختمان این استخر، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده؛ در هفته تربیت‌بدنی امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه ورزش یکی از نیازهای مردم می‌باشد، گفت: سیاهکل استعدادهای خوب ورزشی دارد که باکمی کمک کردن به آن‌ها می‌توان افتخارات کشوری و جهانی را نصیب این شهرستان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی