English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

۵۳ هزار مددجو از خدمات درمانی بهره مند شدند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۵۳ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات مراکز درمانی اعم از پزشکان عمومی و متخصص، درمانگاه، بیمارستان، کلینیک و داروخانه طرف قرارداد با کمیته امداد بهره‌مند هستند.

۵۳ هزار مددجو از خدمات درمانی بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران با اشاره به بزرگداشت ابوعلی سینا و محمد بن زکریای رازی، از وجود ۴۵۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۳ هزار و ۲۱۲ بیمه‌شده از خدمات مراکز درمانی اعم از پزشکان عمومی ،متخصص، درمانگاه، بیمارستان، داروخانه، کلینیک و پاراکلینیک، آزمایشگاه و مراکز تصویربرداری پزشکی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات متنوع درمانی کمیته امداد عنوان کرد: ارائه خدمات لازم به بیماران خاص تحت حمایت، پرداخت هزینه درمانی مددجویان به مراکز درمانی مختلف، برگزاری کارگاه‌های آموزش بهداشت برای بانوان سرپرست خانوار و همچنین ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد استان اصفهان در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

شیران با اشاره به تجلیل از 10 پزشک و داروخانه نمونه طرف قرارداد با کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: در این مراسم به افراد منتخب لوح سپاس، تندیس مرکز درمانی منتخب و هدیه ای از صنایع دستی مددجویان به رسم یادبود اهداء شد.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای این نهاد همکاری دوجانبه با دانشگاه علوم پزشکی است عنوان کرد: این تعامل در راستای ریشه کنی بیماری ها و مشکلات حوزه سلامت نیازمندان و اقشار کم درآمد تاثیربسیار مثبت و سازنده ای خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه