English

اجرای مانور امداد و نجات جاده‌ای ویژه طرح ترافیکی اربعین

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: مانور امداد و نجات و واکنش سریع در برابر حوادث ترافیکی در ایام تردد زائران اربعین اجرا شد.

اجرای مانور امداد و نجات جاده‌ای ویژه طرح ترافیکی اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد حیدری گفت: با توجه به اینکه وقوع حوادث جاده‌ای نیازمند حضور سریع دستگاه‌های امدادرسان و مدیریت صحنه تصادفات جاده‌ای است، مانور امداد و نجات به‌منظور هماهنگی بین دستگاه‌ها و ارتقای توان عملیاتی آن‌ها اجرا شد.

وی افزود: در این مانور با ایجاد یک صحنه فرضی نزدیک به واقعیت در محور کمربندی شرقی کرمانشاه که یکی از محورهای اصلی مورد تردد زائران اربعین به شمار می‌آید با موفقیت به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این مانور تمامی ارگان‌ها توانستند از نزدیک به‌صورت هماهنگ اقدام به تمرین امدادرسانی، اطلاع‌رسانی، رهاسازی مصدومان و فوت‌شدگان، اطفای حریق، مدیریت صحنه، پاک‌سازی و بازگشایی محور کنند.

سرهنگ حیدری گفت: در این مانور نمایندگان و مسئولان و کارشناسان ۱۰ ارگان ازجمله مدیرکل بحران استان و پلیس‌راه، راهداری و دیگر واحدهای امدادرسان حضور داشتند و از نزدیک شاهد توانایی‌ها و نارسایی‌های حوزه عملکرد خود بودند تا بتوانند بر اساس آن با آمادگی بیشتری وارد عرصه خدمات‌رسانی به زائران اربعین شوند.

وی بیان کرد: امدادرسانی مؤثر و به‌موقع و واکنش سریع در برابر هرگونه انسداد محورها در ایام تردد زائران اربعین بسیار مهم و حیاتی است و ناهماهنگی، نارسایی و تأخیر در این راستا می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات و خطرات و معضلات ترافیکی در تردد زوار شود.

رئیس پلیس‌راه استان با اشاره به اینکه ارگان‌های مرتبط آمادگی مناسبی در این زمینه‌دارند، متذکر شد: در محورهای دوردست مانند محور حمیل به سرابله ضروری است که با استقرار مداوم تیم‌های امدادرسان تحت پوشش بیشتری قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه