English

شهردار منطقه ۴ قم:

اجرای پروژه ممیزی املاک منطقه چهار قم آغاز شد

شهردار منطقه 4 قم از اجرای پروژه برداشت میدانی در ممیزی املاک این منطقه خبر داد.

اجرای پروژه ممیزی املاک منطقه چهار قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مجید متین فر با بیان اینکه طبق قانون نوسازی و عمران شهری، ممیزی املاک هر پنج سال یکبار توسط شهرداری ها باید انجام گردد، گفت: از فواید ممیزی املاک می توان به کاهش زمان انتظار ارباب رجوع در شهرداری، به روز شدن اطلاعات املاک و معابرشهر ، صدور فیش عوارض نوسازی برای کلیه املاک و جلوگیری از انباشت عوارض سالانه، افزایش درآمد پایدار شهرداری که منجر به آبادانی شهر می‌شود و ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق در راستای برنامه ریزی شهری اشاره نمود.

شهردار منطقه 4 قم اعلام کرد: نزدیک به 42000 ملک در منطقه جهت ممیزی برآورد شده که در شروع شرکت پیمانکار به کمک 110 تیم دو نفره درصدد برداشت میدانی املاک محله 1 و 2 از خیابان حریم ریل راه آهن به طرف بلوارامین و بلوار شهید صدوقی می‌باشد.

متین‌فر از موقوفه و مشاعی بودن اسناد بسیاری از املاک منطقه بعنوان مشکل اصلی ممیزی این منطقه نام برد و گفت: در راستای بهبود خدمات رسانی در شهرداری از شهروندان تقاضا می شود پس از رویت کارت شناسایی ممیزین املاک ، نهایت همکاری در زمینه ارائه مدارک و اطلاعات را داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همکاری شهروندان در ممیزی جهت تسریع در خدمت رسانی و کاهش زمان انتظار ارباب رجوع در شهرداری و نیز در راستای برنامه ریزی جامع شهری بتوانیم پایگاه اطلاعاتی دقیقی از ممیزی املاک تهیه نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه