English

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم حضرت معصومه(س):

میزبانی از ۱۱ هزار و ۲۰۰ توریست خارجی از ابتدای سال جاری

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به پذیرش دو هزار و ۱۰ گروه توریستی و برگزاری ۱۷۰ نشست پرسش و پاسخ برای آنها اظهار کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری از ۱۱ هزار و ۲۰۰ توریست خارجی با اکثریت دین مسیحی میزبانی شده است که ۶ هزار نفر آنها خانم بوده‌اند.

میزبانی از ۱۱ هزار و ۲۰۰ توریست خارجی از ابتدای سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس اداره امور بین‌الملل حرم حضرت معصومه(س)درگفتگو باخبرنگارما با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برای میزبانی از توریست‌ها و گردشگران برنامه‌ریزی مطلوبی را انجام داده است، اظهار کرد: اداره امور بین‌الملل در بخش توریست‌ها همه روزه از هفت صبح تا هفت عصر میزبان گردشگران و توریست‌هاست.

وی با بیان اینکه درب‌های یک و ۱۷ برای ورود توریست‌ها و گردشگران درنظر گرفته شده است، اضافه کرد: کارشناسان اداره امور بین‌الملل به استقبال توریست‌ها می‌روند و برنامه تور حرم‌شناسی با محوریت معرفی شخصیت‌های مدفون در حرم مطهر و شرح تاریخی مکان‌های مختلف را برای آنها دنبال می‌کنند.

کمال ثریا اردکانی خاطرنشان کرد: در صورت لزوم و تمایل گروه‌های توریستی برای آنها نشست‌هایی با محوریت پرسش و پاسخ دینی، مباحث آزاد، گفت‌و گوی بین ادیان، موضوع‌های صلح، آزادی، حجاب و حقوق بشر با حضور کارشناسان در دفتر امور بین‌الملل برگزار می‌شود و بعد از برگزاری نشست توریست‌ها و گردشگران به سمت درب‌های خروجی بدرقه می‌شوند.

وی ادامه داد: افراد در صورت داشتن سوال و انجام هماهنگی‌های قبلی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۷۷۴۱۴۴۱ و ۳۷۱۷۵۴۷۷ تماس حاصل فرمایند تا قبل از ورود گردشگران و توریست‌ها برنامه‌های لازم را برای استقبال از آنها دنبال کنیم.

اردکانی با اشاره به اینکه محتواهایی در مورد اسلام، قم و حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به دو صورت اجمالی و تفصیلی به توریست‌ها و گردشگران داده می‌شود، گفت: کتاب‌هایی به زبان‌های مختلف در اختیار اداره امور بین‌الملل قرار دارد که به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تدوام ارتباط با توریست‌ها و گردشگران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها دنبال می‌شود، مطرح کرد: با استفاده از ایمیل و فضای مجازی در مناسبت‌های مختلف به آنها تبریک می‌گوییم.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به پذیرش دو هزار و ۱۰ گروه توریستی در حرم مطهر و برگزاری ۱۷۰ نشست پرسش و پاسخ و بحث آزاد برای آنها اظهار کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری از ۱۱ هزار و ۲۰۰ توریست خارجی با اکثریت دین مسیحی میزبانی شده است که ۶ هزار نفر آنها خانم بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه