English

ورزشکاران کرمانشاهی ۶ سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا را به دست آوردند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: دوومیدانی کاران معلول کرمانشاهی ۶ سهمیه ورودی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کردند.

ورزشکاران کرمانشاهی 6 سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا را به دست آوردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، عزت‌الله پرنیان گفت: مهران نکویی مجد نائب قهرمان پارا دوومیدانی جهان، در مشهد مقدس با جابه‌جا کردن رکورد پرتاب دیسک آسیا به مسافت ۴۳ متر و ۷۸ سانتیمتر توانست ورودی مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتا را به دست آورد.

وی بابیان اینکه این در حالی ست که او قبلاً ورودی پرتاب وزنه مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتا را نیز کسب کرده بود گفت: شش سهمیه ورودی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توسط تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه کسب شد.

در این مسابقات علی الفت نیا در دو ۱۰۰ متر با رکورد ۱۱ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه و در دو ۲۰۰ متر با رکورد ۲۴ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه همچنین فرهاد کهریزی در دو ۲۰۰ متر با رکورد ۲۵ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه موفق به کسب ورودی مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتا شدند.

وی افزود: این در حالی است که به احتساب سهمیه محمد خالوندی نائب قهرمان جهان در پرتاب نیزه و نکویی مجد در پرتاب وزنه و دیسک، تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه تاکنون ۶ سهمیه ورودی مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه