English

با حضور معاون وزیر صنعت و معدن؛

بهره‌برداری از خط تولید فرش ۱۲۰۰ شانه در کرمانشاه

طرح توسعه شرکت فرش زاگرس کرمانشاه با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

بهره‌برداری از خط تولید فرش 1200 شانه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، یحیی خسروی رئیس هیئت‌مدیره شرکت فرش زاگرس بابیان اینکه با راه‌اندازی این خط تولید جدید توانایی تولید فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ با عرض چهار متر را به دست آوردیم گفت: کلنگ کارخانه فرش زاگرس سال ۹۳ زده شد و فاز اول کارخانه با چهار خط تولید در کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در فاز اول ظرفیت تولید ما ۲۷۵ هزار مترمربع فرش ماشینی در سال بود که با راه‌اندازی خط جدید این ظرفیت به ۴۲۵ هزار مترمربع در سال رسیده است.

خسروی سرمایه‌گذاری اولیه این واحد را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای راه‌اندازی خط جدید نیز ۱۰ میلیارد تومان دیگر هزینه کردیم این پروژه در سال اول به‌صورت مستقیم برای ۶۵ نفر و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشت و در این فاز اشتغال مستقیم آن به 100 نفر و اشتغال غیرمستقیم آن به ۶۰۰ نفر رسید.

نعمت‌الله حقیقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز بیان کرد: امسال ۱۲۰ طرح نیمه‌تمام صنعتی با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۵۰۰ نفر در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تاکنون ۴۲ واحد از این تعداد با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی حدود هزار نفر به بهره‌برداری رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه