English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند بزرگ جعل بیمه نامه های خودرو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند بزرگ جعلی که با جعل بیمه نامه برای 220 خودرو به یکی از نمایندگی های بیمه بالغ بر سه میلیارد ریال خسارت وارد کرده بود خبر داد.

انهدام باند بزرگ جعل بیمه نامه های خودرو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از نمایندگی های بیمه در شهر اصفهان مبنی بر اینکه فردی با ارائه جعل 220 بیمه نامه خودرو و دستکاری مندرجات و سنوات بخش بیمه و مشخصات خودرو بیش از سه میلیارد ریال به این نمایندگی ضرر و زیان وارد کرده است، تحقیقات در این زمینه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدا با پیگیری ها و هماهنگی های قضایی همه 220 دستگاه خودروی سبک و سنگین از طریق سیستم شناسایی و توقیف و پس از انجام تحقیقات از صاحبان آنها هویت اصلی متهم به دست آمد که مشخص شد وی از کلاهبرداران و جاعلان سابقه دار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهم مرتب اقدام به جابجایی مخفیگاه خود می کرد افزود: سرانجام این جاعل حرفه ای طی یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد انتقال به مکان دیگری را داشت در مخفیگاه خود دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک دستگاه لب تاپ، اسکنر، پرینتر و چندین لاشه بیمه نامه مجعول در مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: محتویات داخل سیستم رایانه متهم مانند سربرگ ها و اطلاعات مرتبط با بیمه نامه خودرو حکایت از اقدامات گسترده وی در جعل بیمه نامه ها داشت که مدارک مستند سازی و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود : در ادامه تحقیقات دو نفر دیگر از همدستان متهم نیز در عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آنها 18 عدد بیمه نامه و تعدادی لاشه بیمه نامه و تجهیزات مخصوص جعل کشف و دربررسی های صورت گرفته مشخص شد که این افراد درزمینه جعل بیمه نامه ها و تحویل آنها به نمایندگی ها بیمه با متهم همکاری داشتند.

این مقام مسئول به رانندگانی که از روی آگاهی اقدام به استفاده از بیمه نامه های جعلی می کنند نیز هشدار داد و گفت: این افراد نیز مجرم بوده و بایستی در برابر قانون نسبت به عمل مجرمانه خود پاسخگو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه