English

استاندار قم خواستار شد:

توجه ویژه هیات دولت به ظرفیت های فرهنگی استان قم

استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم خواستار توجه ویژه هیات دولت به ظرفیت های فرهنگی استان قم شد.

توجه ویژه هیات دولت به ظرفیت های فرهنگی استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم،ا ستاندار قم در مراسم شورای اداری استان قم که با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، استاندار قم با اشاره به ویژگی های شهر قم به عنوان پایگاه علم و جهاد و فرهنگ اظهار داشت: امیدواریم در برنامه ریزی های اعضای هیات دولت این مسئله به خوبی تبیین شود.

استاندار قم بحث فرهنگ در استان قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به برنامه های 4 گانه دولت دوازدهم و حضور دکتر صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم نقش قم در این زمینه پررنگ تر از گذشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی مسئولان در سطح ملی و استانی برای تحقق برنامه های توسعه ای افزود: در سایه همدلی و مشی اعتدالی در استان، همه ی مدیران و مسئولین و کسانی که در امر سازندگی مشارکت دارند در مسیر تحقق اهداف گام برمی دارند.

سید مهدی صادقی با اشاره به افتتاح پروژه های هفته ی دولت در استان قم گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی و بسترسازی مناسب فرهنگی برای این مهم نیز با تشکیل ستاد و کارگروه های تخصصی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: همه مردم باید به باور فرهنگی نسبت به سیاست های اقتصاد مقاومتی برسند و مشارکت ایشان جلب شود تا نظرات رهبر معظم انقلاب اجرایی کنیم.

صادقی همچنین با اشاره به آمار تغییر الگوی کشت و آبیاری قطره ای در استان قم خاطرنشان کرد: طی دوسال گذشته 180 میلیون متر مکعب صرفه جویی داشته ایم و با وجود تحقق این مهم به افزایش 50 هزار تنی محصولات کشاورزی که نتیجه استفاده صحیح از فناوری و افزایش بهره وری است دست یافته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی