English

بازارهای دام مشهد آماده تحویل دام زنده بهداشتی به خیرین در روز عید قربان

مسوول واحد بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در جلسه هم اندیشی با مسئولین بهداشتی مستقر در بازارهای دام شهرستان گفت: بازارهای دام با آماده سازی و فراهم نمودن زیرساخت های لازم جهت تحویل دام زنده بهداشتی به خیرین عزیز در روز عید قربان آمادگی لازم را داشته باشند.

بازارهای دام مشهد آماده تحویل دام زنده بهداشتی به خیرین در روز عید قربان

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علی فنائی در این جلسه به اجرای برخی فعالیت های بهداشتی لازم اشاره نمود و افزود: حضور مسوول بهداشتی معرفی شده از سوی دامپزشکی در محل بازار دام از ابتدای روز عید قربان تا هنگام مراجعه شهروندان گرامی الزامی می باشد.

وی همچنین به تهیه و توزیع 6 هزار نسخه بروشورهای آموزشی ترویجی"سنت قربانی و ذبح بهداشتی دام" اشاره نمود و اظهار داشت: با ارتقای سطح آگاهی های عمومی شهروندان از مخاطرات بهداشتی و تهدیدات زیست محیطی ناشی از ذبح غیر بهداشتی دام می توان خیرین عزیز را به سمت کشتار بهداشتی در کشتارگاه های مجاز دام هدایت نمود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه با متخلفینی که اقدام به ذبح غیر بهداشتی دام در اماکن و معابر عمومی می کنند؛ برخورد خواهیم نمود، تاکیدکرد: مسوولین بهداشتی بازارهای دام شهرستان از هرگونه ذبح غیر بهداشتی دام در محل بازار خودداری نمایند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه