English

معاون هماهنگی استانداری خراسان رضوی خبر داد

آغاز به کار ستاد جذب زائر خارجی با اولویت عراق، هند، آذربایجان، پاکستان و ترکیه

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ستاد جذب زائر خارجی کار خود را با کشورهای عراق، هند، آذربایجان، پاکستان و ترکیه آغاز می کند.

آغاز به کار ستاد جذب زائر خارجی با اولویت عراق، هند، آذربایجان، پاکستان و ترکیه

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمد حسن واحدی گفت: تا پایان سال زمینه تفاهم نامه های اجرایی جذب زائر خارجی از کشورهای یاد شده با اولویت قرار دادن حیدرآباد هندوستان در برنامه قرار خواهد گرفت و نمایندگی وزارت خارجه در شمال و شرق کشور و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با مشارکت بخش خصوصی مامور تحقق اهداف این ستاد خواهند بود.

وی گفت: رویکرد این ستاد به میدان آوردن بخش خصوصی است و دولت به عنوان حامی بخش خصوصی در توسعه زیارت و گردشگری؛ نقش پشتیبان را عهده دار خواهد بود.

معاون استاندار اظهار داشت: بخش خصوصی می بایست با مطالعه و نگاه کارشناسی به تهیه و تدوین بسته های سفر با رویکرد زیارت، سیاحت و سلامت اقدام کنند .

واحدی گفت: در گردشگری سلامت تعداد 12 بیمارستان در مشهد مقدس از کد گردشگری سلامت برخوردار هستند که شروع آن را با استفاده از ظرفیت بیمارستان رضوی در نظر می گیریم.

واحدی گفت: پیوست فرهنگی، معرفی و تبلیغ جاذبه های گردشگری و دعوت از سرمایه گذار خارجی را می بایست در چشم انداز ستاد جذب زائر خارجی ترسیم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رشد 4 درصدی زائران عراقی نسبت به سال گذشته خبر داد.

گفتنی است این ستاد متشکل از نماینده استانداری خراسان رضوی، نمایندگی وزارت خارجه در شمال و شرق کشور، آستان قدس رضوی، اداره اطلاعات، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری است و در بخش خصوصی انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و اتحادیه هتل داران استان عضویت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه