English

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس:

۷۳۳ واحد مسکن مهر در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از بهره‌برداری از ۷۳۳ واحد مسکن مهر در ۱۵ شهرستان این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

۷۳۳ واحد مسکن مهر در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، عطاالله زمانی اظهار داشت: در هفته دولت 3 هزار و 10 واحد مسکونی روستایی استان فارس از مزایای طرح‌های ویژه بهسازی مسکن روستایی برخوردار می‌شوند و 733 واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: طرح‌های بهسازی مسکن روستایی در 29 شهرستان استان فارس انجام شده و برای اجرای این طرح‌ها بیش از 430 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و معادل همین مقدار آورده متقاضیان هزینه شده است.

زمانی گفت: 15 پروژه مسکن مهر نیز با 733 واحد مسکونی همزمان با هفته دولت در 15 شهرستان استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد ، برای اجرای این واحدهای مسکونی 459 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی و خودیاری متقاضیان هزینه شده است.

وی همچنین بر لزوم اتمام کار واحدهایی که در حوادث خسارت دیده و از تسهیلات مقاوم‌سازی و تسهیلات بازسازی استفاده کرده‌اند تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس تصریح کرد: همه شرایط برای پرداخت تسهیلات 18 و 20 میلیون تومانی به خانواده‌های روستایی برای بازسازی خانه‌ها و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی وجود دارد.

وی گفت: در هفته دولت امسال 44 طرح هادی در روستاهای استان فارس با 48 میلیارد و 473 میلیون ریال اعتبارات استانی و ملی و منابع داخلی بنیاد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد ، 20 هزار و 147 خانوار از مزایای اجرای طرح‌های هادی در 12 شهرستان استان فارس بهره‌مند می‌شوند.

زمانی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان فارس باید برای حدود 2 هزار و 400 روستای بالای 20 خانوار این استان طرح هادی تهیه کند که تاکنون در بیشتر این روستا این طرح تهیه شده است، افزود: در سال گذشته طرح هادی در 664 روستا عملیاتی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون در یک هزار و 30 روستای بالای 20 خانوار استان فارس این طرح‌ها اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه