English

معاون استاندار گلستان:

بیش از ۹۳ درصد روستاهای استان گلستان گازرسانی شد‌ه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگلستان گفت: حال حاضر بیش از ۹۳ درصد روستاهای استان گلستان گازرسانی شده است.

بیش از ۹۳ درصد روستاهای استان گلستان گازرسانی شد‌ه است

به گزارش خبرگزاری موج، محمود ربیعی عصر امروز در آئین افتتاح گاز شهرستان مراوه‌تپه با اشاره به مهمترین خدمات دولت اظهار داشت: کمتر فردی فکر می کرد روزگاری مردم مناطق محروم گرمای گاز را در خانه‌های  خود احساس کنند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 93 درصد روستاهای  استان گلستان گازرسانی شده و کمتر فردی از مردم مناطق محروم و مرزی به ویژه مردم مراوه تپه فکر می‌کرد تا روزگاری جریان گاز به منازل آنها آورده شده و گرمای آن را احساس کنند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استاندارگلستان تصریح کرد: همه دغدغه مسئولان کشور از گذشته تا کنون این است  تا خدمات مطلوبی را به مردم کشورشان بدهند که این امر در دولت تدبیر و امید محسوس تر از سایر دولتها بوده است 

وی گفت: از تعداد 1299 پروژه‌‌های هفته دولت در بخش‌های مختلف استان حدود 85 درصد با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند و تعداد 150 پروژه کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: خوشبختانه شرکت گازاستان گلستان در همه ایام  پروژه‌هایی را  مخصوصا در مناطق محروم قابل افتتاح دارند و این امر زمینه خوشحالی مردم را فراهم کرده و رفاه و آسایش آنان را فراهم می‌آورد.

فرماندار شهرستان مراوه تپه هم در این مراسم گفت: بالاترین سرمایه گذاری در شهرستان توسط شرکت گاز انجام شده است

تاجی افزود: خوشبختانه در این هفته تعداد 11 پروژه گازرسانی که 9  روستا و 2 واحد صنعتی بودهف به بهره‌برداری رسیده که نزدیک به 80 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

 وی افزود: در همین رابطه  نزدیک به 4670 نفر از مردم شریف شهرستان  نیز از نعمت گاز بهره مند خواهند شد

 فرماندار شهرستان مراوه تپه تصریح کرد: کاری جهادی و با سرعت بالا در این شهرستان توسط شرکت گاز صورت گرفته که بسیار جای قدردانی دارد و امیدواریم با تلاش مجموعه گاز گلستان هر چه سریع‌تر روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

تاجی گفت: در زمان آغاز  دولت تدبیر و امید تنها یک روستای  مراوه تپه گاز دار بود اما با تلاش‌های صورت گرفته در این دولت،  تاکنون  52 روستای شهرستان گازرسانی شده  است و تا پایان سال 97  نیز تمامی روستاهایی که شرایط لازم را دارند گازرسانی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه