English

رئیس دانشگاه گلستان

دانشکده تعاون دانشگاه گلستان با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

رئیس دانشگاه گلستان گفت: دانشکده تعاون در یک‌هزار و ۶۸۹ متر مربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته و به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار گلستان افتتاح شد.

دانشکده تعاون دانشگاه گلستان با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، فرهاد یغمایی در آیین افتتاح مراسم افتتاح دانشگاه تعاون دانشگاه گلستان اظهار داشت: دانشکده تعاون در یک‌هزار و 689 متر مربع با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است. پروژه عمرانی دانشگاه گلستان شامل دانشکده تعاون ساختمان اداری دانشکده علوم سالن ورزشی و سلف سرویس است.

رئیس دانشگاه گلستان ادامه داد: دانشکده علوم با اعتبارات ملی در مساحت 8 هزار و 800 متر مربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در حال ساخت است و برای اتمام این پروژه باید 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه می‌شود.

یغمایی افزود: در این مجتمع سالن ورزشی با اعتبارات وزارتی در 3 هزار و 770 متر مربع در حال ساخت است که تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان این پروژه  5 میلیارد تومان هزینه در برداشته باشد.

وی گفت: در این مجتمع ساختمان اداری از اعتبارات استانی و وزارتخانه‌ای در 4 هزار و 800 متر دیده شده که بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان تاکنون هزینه دربرداشته و تا پایان 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

رئیس دانشگاه گلستان افزود: ساخت این پروژه از سال 1392 آغاز شده و فاز نخست آن در امسال به بهره برداری رسیده است.

یغمایی گفت: همچنین در راستای رفاه حال دانشجویان پروژه سلف سرویس در متراژ 4 هزار و 200 متر مربع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان آن هزینه شده است. 120 دانشجو در سال تحصیلی در 4 رشته مدیریت، حقوق، ترافیک و صنایع تحصیل می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه